خرید تور تابستان ایران بوم گردی

اصلاح طلبان «مستقل»، بدل «بدلی»

روزنامه ی کیهان که در سالهای اخیر همیشه از اصلاح طلبان بدلی حمایت می کرد، در خبر ویژه ای با تیتر «افراطیون مدعی اصلاحات ترور شخصیت را از سر گرفتند» به دلسوزی از آنها پرداخت و آنها را اصلاح طلبان مستقل خواند.

به گزارش انصاف نیوز، به نظر می رسد که کیهان با این خبر پروژه ی ساختن «اصلاح طلبان مستقل» برای جایگزینی با پروژه ی «اصلاح طلبان بدلی» را کلید زده است؛ پروژه ای که نشانه ای از آن در ایام اخیر دیده شده است.
کیهان نوشت: در حالی که 20 ماه تا انتخابات مجلس زمان باقی است، افراطیون مدعی اصلاحات پروژه ارعاب «اصلاح‌طلبان مستقل» را کلید زدند. این طیف در صددند با برچسب زدن و ترور شخصیت، اصلاح‌طلبان مستقل از افراطیون را زیر بیرق سران فتنه ببرند.
این روزنامه ی پشتیبان احمدی نژاد در دو انتخابات 84 و 88، به مصاحبه ای از محمود میرلوحی معاون  وزیر کشور در دولت اصلاحات اشاره کرده که روز گذشته از واژه «اصلاح‌طلبان بدلی» استفاده کرده است.
کیهان با اعتراض به این واژه، نوشت: «اصلاح طلبان بدلی، تعبیری است که اولین بار در زمستان 91 و به هنگام اعلام نامزدی محمدرضا عارف که از حزب مشارکت مستقل بود به عنوان برچسبی برای وادار کردن وی به انصراف مطرح شد. آن زمان افراطیون مدعی اصلاحات، عارف را اصلاح‌طلب بدلی، قلابی و تحریک شده نهادهای امنیتی خواندند. اکنون میرلوحی بدون نام بردن از شخصی خاص می‌گوید کسانی دنبال به صحنه کشاندن اصلاح‌طلبان بدلی هستند تا آنها را صدای اصلاح‌طلبان نشان دهند و به همین دلیل خاتمی از حضور احزاب تابلودار و شناسنامه‌دار در انتخابات و فعالیت‌های سیاسی سخن می‌گوید.»
انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا