خرید تور تابستان ایران بوم گردی

افشاگری درباره‌ی تبانی دموکرات‌ها با کلینتون علیه سندرز

افشاگری یکی از روسای موقت کمیته ملی دموکراتیک در جریان کمپین انتخاباتی ۲۰۱۶ درباره تقلب هیلاری کلینتون برای پیروزی در انتخابات درون حزبی در حالی مطرح شده که این حزب در تلاش برای بازسازی خود است.

به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری فرانسه، این افشاگری از سوی دونا برازیل، یکی از روسای موقت کمیته ملی دموکراتیک آمریکا در ماه‌های کلیدی انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۱۶ این کشور در حالی مطرح شد که دونالد ترامپ، رئیس جمهوری ایالات متحده نیز در توئیت‌هایش از اف.بی.ای خواسته تا از هیلاری کلینتون، وزیر خارجه پیشین و رقیب دموکرات در انتخابات ۲۰۱۶ ریاست جمهوری بابت ایمیل‌ها و قرارداد اتمی با روسیه بازجویی کند.

این مقام کمیته ملی دموکراتیک همچنین گفت که تیم کلینتون بر برنامه‌های این کمیته به صورت روزانه نظارت داشته و با این نظارت‌ها موفق شدند تا سناتور برنی سندرز، رقیب اصلی کلینتون را از میدان رقابت به در کنند.

پایگاه خبری پولیتیکو در گزیده‌ای از کتاب دونا برازیل که روز پنجشنبه منتشر شد آورده که وی گفته “دبی واسرمان شولتز”، رئیس سابق کمیته ملی دموکراتیک به مقر اصلی کمپین انتخاباتی هیلاری کلینتون در بروکلین اجازه داده تا به نفع وی رفتار کند.

وی در بخشی از کتابش همچنین آورده که توافق به دست آمده میان کمیته ملی دموکراتیک و کمپین انتخاباتی کلینتون برای خارج کردن حزب از بدهی‌ها به هیلاری کلینتون اجازه داد تا کنترل امور مالی، استراتژی و پول‌های به دست آمده از اهداکنندگان را در اختیار بگیرد. این یک اقدام کیفری نیست بلکه یک سازش برای یکپارچگی درون حزبی است.

در همین حال، ترامپ روز جمعه به خبرنگاران گفت که کتاب دونا برازیل نشان می‌دهد که کلینتون کمیته ملی دموکراتیک را خریده و باعث شده تا برنی سندرز از رقابت‌ها کنار گذاشته شود.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا