خرید تور تابستان ایران بوم گردی

بازداشت یک مربی بوکس به اتهام تعرض به سه نوجوان

ر وزنامه ایران نوشت: چندی پیش پسر نوجوانی به اداره پلیس رفت و از جنایت سیاهی که برایش رخ داده بود خبر داد.

او گفت: برای یادگیری ورزش بوکس به باشگاه رفته بودم که در آنجا با مرد جوانی آشنا شدم. او به من گفت مربی بوکس است و با مبلغی پایین‌تر از شهریه باشگاه و به شکل خصوصی می‌تواند به من بوکس یاد دهد.

وی افزود: قبول کردم و به پارک رفتم تا تحت آموزش قرار گیرم اما با تهدید چاقو مرا مورد آزار و اذیت قرار داد و تهدید کرد که به‌ خانواده‌ام حرفی نزنم اما خانواده‌ام از ماجرا با خبر شدند و مجبور شدم که شکایت کنم.

با شکایت پسر نوجوان تحقیقات آغاز شد. در حالی که ردیابی‌ها برای دستگیری مربی بوکس ادامه داشت، کارآگاهان با شکایتی مشابه مواجه شدند. در این پرونده نیز پسر نوجوانی در پارک با مربی بوکس آشنا شده و مورد آزار و اذیت قرار گرفته بود.

در ادامه تحقیقات، کارآگاهان با سومین شکایت مواجه شدند که سرنخ اصلی برای شناسایی متهم را در اختیار تیم تحقیق قرار داد.

سومین شاکی در تحقیقات گفت: پسر همسایه‌مان همیشه من و بچه‌محل‌هایمان را اذیت می‌کرد. من از دوستانم خواسته بودم که با او حرف نزنند. ظاهراً این موضوع به گوش «کامران» رسیده بود و او دیروز مرا به خانه‌اش برد و مورد آزار و اذیت قرار داد.

به دستور بازپرس شعبه چهارم دادسرای جنایی تهران، کامران بازداشت شد. باتوجه به اینکه شگرد وی با شروری که در دو پرونده قبلی از وی شکایت شده بود شباهت داشت این احتمال از سوی تیم تحقیق مطرح شد که کامران همان کسی است که دو پسر نوجوان دیگر را مورد آزار و اذیت قرار داده است. بنابراین متهم ۲۲ ساله با دو شاکی نوجوان رو به رو شد و پس از شناسایی از سوی آنها به آزار و اذیت‌های شیطانی‌اش اعتراف کرد.

او گفت: من بوکسور هستم و گهگاهی نیز به هم‌باشگاهی‌هایم آموزش می‌دهم. وسوسه‌های شیطانی باعث شد تا دو پسر نوجوان را قربانی نقشه سیاهم کنم. پسر همسایه‌مان را هم به خاطر اینکه پشت سرم حرف زده بود برای انتقام‌گیری مورد آزار و اذیت قرار دادم.

با اعتراف مربی قلابی، او به اتهام آدم‌ربایی، آزار و اذیت و ایراد ضرب و جرح در اختیار کارآگاهان اداره آگاهی قرار گرفت و بررسی‌ها برای شناسایی سایر جرایم احتمالی متهم ادامه دارد.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا