خرید تور تابستان ایران بوم گردی

هاشمی طبا: این که یک رئیس دولت وعده گرانی بدهد بسیار عجیب است

سید مصطفی هاشمی طبا گفت: امروز همه مدعیان در دولت جمع شده‌اند اشخاصی مانند محسن رضایی، قاضی‌زاده هاشمی و زاکانی می‌گفتند کار انجام می‌دهند امروز در دولت هستند اما کاری نمی‌توانند انجام دهند.

وزیر اسبق صنایع معادن و سازمان تربیت بدنی در گفت‌وگو با ایلنا، درباره صحبت‌های اخیر رئیسی مبنی بر این‌که مشکلات کشور ناشی از عملکرد دولت گذشته است، گفت: طبیعی است وضعیتی که در حال حاضر داریم ناشی از گذشته باشد و تردیدی در آن نیست اما این گذشته به معنی حسن روحانی نیست؛ بله این حرف درست است اما در کنارش حرف نادرستی وجود دارد. اینکه وضعیت ما فرقی هم نمی‌کند سیاسی، اجتماعی و اقتصادی ناشی از عملکرد گذشته است درست است ولی اینکه مربوط به روحانی و دولتش می‌شود، نادرست است. البته آقای روحانی در آن دخیل هستند اما وضعیت امروز ما نتیجه سیاست‌ها و روش مدیریتی موجود در این سال‌ها است نه یک شخص و دولت خاص. حل آن هم از طریق دولت آقای رئیس امکان‌پذیر نیست.

این فعال سیاسی ادامه داد: اگر زمانی هم شعار می‌دادند که حالا قوای سه گانه یکدست شده است و ما همه مشکلات را حل می‌کنیم، تنها یک شعار انتخاباتی بود. از اول هم خودشان می‌دانستند چنین چیزی ممکن نیست؛ چراکه شرایط کشور فرقی نکرده است یکسری اقدامات در داخل کشور انجام شده است یکسری اقدامات هم در خارج از کشور علیه ما صورت گرفته است از سوی دیگر یکسری مدیریت‌ها را در داخل انجام ندادیم که بتوانیم مشکلات را خنثی کنیم که امروز  شرایط این‌گونه شده است. 

وی ادامه داد: به اعتقاد من مشکلات موجود نه فقط با این دولت بلکه با هیچ دولت دیگری رفع نخواهد شد. توجه داشته باشید امروز همه مدعیان در دولت جمع شده‌اند اشخاصی مانند آقای محسن رضایی، قاضی‌زاده هاشمی و زاکانی می‌گفتند کارهایی انجام می‌دهند امروز در دولت و در مدیریت هستند اما کاری نمی‌توانند انجام دهند، حال باید گفت شرایط را فقط خراب‌تر نکنند.

هاشمی‌طبا درخصوص این‌که رئیسی در گفت‌وگوی تلویزیونی اخیر خود حرف‌هایی را بیان کرد به نظر شما ایشان چه راه‌حلی برای برون‌رفت کشور از مشکلات داشت، گفت: «به طور موقت هیچ اقدامی نمی‌شود، انجام داد. آقای رئیسی گفتند گرانی‌ها را در چند مورد برای سال آینده گذاشته‌ایم! برای من سوال است آن‌ها که می‌گفتند یک جراحی کردیم و تورم را پایین می‌آوریم، الان وعده گرانی برای سال آینده می‌دهند؟ این نوع حرف زدن دور از سیاست است چه طور می‌شود یک رئیس‌جمهور وعده گرانی دهد؟ برای من مبهم و از عجایب است و باید توضیح دهند به چه دلیل گرانی را وعده می‌دهند.»

وی تاکید کرد: «یکسری از مسائل به ذهن می‌رسد اما نمی‌شود گفت که اگر این کار را انجام دهیم حتما درست خواهد شد، ما امروز با مسائل گسترده‌ای روبه‌رو هستیم به طور مثال در مسائل ژئوپولتیک رژیم صهیونیستی دست به کار شده با کشورهای همسایه ما پیمان ببندد و رادارش را در بحرین و امارات نصب کرده است و در آذربایجان حضور دارد، معتقدم برای رفع مشکلات یک جمع عاقل باید جمع شوند و راه‌حل پیدا و ارائه کنند.»

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. اولین قدم حل مشکلات کشور استیضاح فوری شخص آقای رئیسی است که مجلس فعلی توان و شجاعت و اجازه آن را ندارد

  2. وقتی کسی کاری به کارتان ندارد مگر دیوانه هستید چوب در لانه اش می کنید که او هم بیاید رادار نصب کند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا