خرید تور تابستان ایران بوم گردی

واکنش به تعطیلی مدرسه‌ی پاکستانی‌ها: «من مسوول پلمپ نیستم!»

پس از انتشار خبر تعطیلی مدرسه‌‌ای در شهرری که پیش از این قرار بود، کودکان اتباع پاکستانی‌ در آن تحصیل کنند، «محمد اسدنژاد»، رییس ناحیه  2 آموزش و پرورش شهرری از پیگیری این موضوع خبر داد، اما در ادامه، خبرنگار انصاف نیوز را به شکایت بدلیل «مزاحمت تلفنی» تهدید کرد!

به گزارش خبرنگار انصاف نیوز، ماجرای از مهر جانماندن کودکان پاکستانی به دی ماه رسید و اکنون شنیده‌ها از افراد مطلع حاکی از آنست که با وجود دستور وزیر مبنی بر تحصیل اتباع افغانستانی‌ و پاکستانی‌ حتی آنها که فاقد مدارک هویتی هستند، قرار است مدرسه‌ی پاکستانی‌ها در محله‌ الیمون شهرری با دستور وزارت کشور پلمپ شود.

اسدنژاد در این باره گفت: قرار است این موضوع با نامه‌نگاری وزارت آموزش و پرورش پیگیری شود، هر چند پلمپ اماکن به وزارت کشور مربوط است و امیدواریم شخص آقای بطحایی با وزیر کشور راجع به این موضوع هماهنگی لازم را صورت دهند.

رییس آموزش و پرورش ناحیه دو شهرری در واکنش به این پرسش که «یعنی قرار است با پیگیری وزیر آموزش و پرورش از  تعطیلی این مدرسه جلوگیری شود؟»، پاسخ داد: اگر قرار باشد وزارت کشور کاری انجام دهد؛ باید آقای وزیر درباره‌ی این موضوع پیگیری کند و من هیچ برنامه‌ای در این ارتباط ندارم.

وی در این باره که «جا نماندن از تحصیل دانش‌آموزان پاکستانی به حاشیه‌نشینی و محرومیت بیشتر آنها منجر خواهد شد»، گفت: بله! انشاالله درست می‌شود. پلمپ شدن یا نشدن مدرسه، با استانداری، فرمانداری و پلیس امنیت است. ما نامه‌نگاری‌هایمان را کرده‌ایم و دیروز جلسه‌ی شورای آموزش و پرورش هم بود و قرار شد این مساله پیگیری شود.

اسدنژاد گفت: به نظرم می‌رسد که شما این موضوع پلمپ شدن را باید از فرمانداری شهرری پیگیری کنید. من مسوول پلمپ نیستم و مدیر آموزش و پرورش هستم؛ وقتی جایی می‌خواهد پلمپ شود پلیس امنیت آن را پلمپ می‌کند و پلیس امنیت هم با دستور قضایی یا معاونت سیاسی فرمانداری یا استانداری این کار را انجام می‌دهد. آن‌ها اقدام کرده‌اند و ما هم پاسخشان را داده‌ایم و اقدامات خودمان را انجام داده‌ا‌یم، اما قانون هرچه بگوید ما تابعیم.

هر چند برخی پرسش‌ها و ابهامات خبرنگار در این رابطه بدلیل عصبانیت این مسوول آموزش و پرورش بی‌پاسخ ماند و اسدنژاد تهدید کرد که اگر بیش از این مزاحم تلفن شخصی من شوید از شما شکایت می‌کنم، اما پیگیری‌های انصاف نیوز ادامه دارد.

مدرسه‌ی پاکستانی‌ها پلمپ می‌شود

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا