خرید تور تابستان ایران بوم گردی

حمایت مجازی از وریا غفوری باعث تمدید قرارداد وی می‌شود؟

حمایت مجازی از وریا غفوری به شکل گسترده‌ای در شبکه‌های اجتماعی مثل توییتر و اینستاگرام در جریان است؛ باید دید آیا این حمایت نظر مدیران استقلال را عوض میکند؟

به گزارش انصاف ورزشی، وریا غفوری کاپیتان محبوب استقلال مورد بی‌مهری مدیران این تیم قرار گرفته است و در حالی که تا کنون چند بازیکن جذب این باشگاه شده‌اند و با برخی دیگر نیز تمدید قرارداد صورت پذیرفته است، خبری از تماس با کاپیتان تیم قهرمان نیست.

این موضوع تا آنجا پیش رفته است که بسیاری این بی‌مهری را به اظهارنظر‌های تند و اعتراضی وریا در خارج از زمین نسبت می‌دهند. غفوری در سالهای اخیر در خصوص موضوعاتی همچون ساقط ساختن هواپیمای اوکراینی، مرگ کولبران، اوضاع اقتصادی و معیشتی، مرگ دخترآبی و … موضع‌گیری های تندی داشته است. وریا حتی مصاحبه با صداوسیما را نیز تحریم کرده است.

غفوری که پس از قهرمانی استقلال نیز از اعتراضات در خوزستان و اوضاع بد اقتصادی حرف زد، در روزهای اخیر تنها یک خواسته داشته است و آن هم تمدید قرارداد و خداحافظی از فوتبال با پیراهن استقلال. خواسته‌ای که تا کنون با دهن کجی مواجه شده و بسیاری از جدایی قطعی غفوری از استقلال خبر می‌دهند.

حمایت مجازی از وریا غفوری باعث تمدید قرارداد وی می‌شود؟

اما این شرایط سبب شده که در دو روز گذشته حمایت گسترده‌ای از وریا غفوری صورت بگیرد تا آنجا که بسیاری از هنرمندان و افراد غیر ورزشی نیز به حمایت از وریا پرداختند. بخشی از بازیکنان استقلال همچون زبیر نیک نفس، روزبه چشمی، عارف غلامی، کوین یامگا و … نیز از کاپیتان استقلال حمایت کردند. در همین راستا نیز شب گذشته طوفان توییتری در حمایت از وریا غفوری با بیش از 40 هزار توییت همراه بود.

حال باید دید با این اوصاف و حمایت مجازی از وریا غفوری که در سطح گسترده‌ای نیز صورت پذیرفته، مدیران استقلال به سمت تماس با وریا پیش می‌روند و یا دستور، دستور حذف وریا است.

بانک صادرات

نوشته های مشابه

یک پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا