خرید تور تابستان ایران بوم گردی

دختر مایکل اوون در برنامه غیراخلاقی! اقدام عجیب فرزند اسطوره فوتبال انگلیس

دختر مایکل اوون اسطوره‌ی فوتبال انگلیس به تازگی در برنامه‌ی جزیره‌ی عشق شرکت کرده است که این اقدام با واکنش‌های جالبی در رسانه‌ها رو به رو شده است.

به گزارش انصاف ورزشی، مایکل اوون اسطوره‌ی بازنشسته و 43 ساله انگلیسی است. اوون یکی از بهترین استعدادهای دهه 90 و آعاز قرن 21 میلادی در فوتبال جهان بود و مدت زیادی از دوران فوتبال خود را در تیم لیورپول گذراند.

اوون در تیم‌های رئال مادرید، منچستر یونایتد، نیوکاسل و استوک سیتی نیز سابقه بازی دارد و با 40 گل ملی یکی از بهترین‌های تاریخ انگلیس است. اوون همچنین برنده توپ طلا نیز شده است.

اما فرزند بزرگ اوون یعنی جما رز اوون که تنها 19 سال سن دارد در زمینه‌ی مدلینگ و سوارکاری با اسب (به واسطه تجارت پدر در این زمینه) فعال است. اما او به تازگی در برنامه‌ای با عنوان جزیره‌ی عشق یا love island شرکت کرده است برنامه‌ای که یک رئالیتی شو در باب دوست‌یابی است و شرکت کننده‌ها باید باهم زوج شوند و با رای به مراحل بالاتر راه پیدا کنند.

دختر مایکل اوون در برنامه غیراخلاقی! اقدام عجیب فرزند اسطوره فوتبال انگلیس
دختر مایکل اوون (جما رز اوون) در کودکی در آعوش پدر

جالب آن که تغییر پارتنر نیز در مراحل مختلف این برنامه صورت می‌گیرد. آز آن گذشته این برنامه پر است از تصاویر اروتیک و عجیب و غریب که حضور فرزند بزرگ فوتبالیست شهیر سابق و کارشناس فوتبال کنونی در آن توجه بسیاری را به خود جلب کرده است. گفتنی است این برنامه به سبب سبک و سیاق خاص خودش و تاثیراتی که بر روی شرکت‌کننده‌ها می‌گذارد تا به حال سبب خودکشی 4 تن از شرکت‌کننده‌ها و دست‌اندر‌کاران خود شده است.

در همین رابطه بسیاری به مایکل اوون پیشنهاد کرده‌اند که برنامه را نبیند. اما مایکل اوون بزرگ به واسطه این توییت به تصاویر عجیبی که از دخترش پخش شده است واکنش نشان داد.

دختر مایکل اوون در برنامه غیراخلاقی! اقدام عجیب فرزند اسطوره فوتبال انگلیس

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا