خرید تور تابستان ایران بوم گردی

تندروهای یزد سخنرانی مسیح مهاجری را برهم زدند

چهارشنبه شب، چند نفر از تندروهای یزد سخنرانی حجت الاسلام مسیح مهاجری را بهم ریختند.

ونوس عامری، فعال سیاسی و عضو سابق شورای شهر یزد، در این باره در اینستاگرام خود به نقل از صفحه‌ی محلی یزدانه نوشت:

از حرم‌ امام(ره) تا پایگاه انقلاب در یزد: “تندروها” مراسم بزرگداشت شهید صدوقی در مسجد حظیره را به آشوب کشیدند.

به رسم هر ساله مراسم بزرگداشت شهادت سومین شهید محراب، آیت الله صدوقی و فرزندش امام جمعه فقید یزد با حضور مقامات و اقشار مختلف مردم در مسجد حظیره و با سخنرانی حجت الاسلام “مسیح مهاجری” مدیرمسئول روزنامه جمهوری اسلامی و یکی از نجات یافتگان حادثه بمب گذاری دفتر حزب جمهوری اسلامی برگزار شد اما “تندروها” در یزد در میانه سخنان مهاجری، با فریاد حرمت این مراسم را نگه نداشتند و باعث شدند سخنران مراسم مجبور شود سخنان خود را نیمه کاره رها کند و از منبر مسجد حظیره پایین بیاید!

هنگامی که “مسیح مهاجری” در سخنرانی خود آیت الله هاشمی را یکی از دلسوزان و بزرگان انقلاب اسلامی نامید و چند نفر که برخی از آنها ملبس به لباس روحانیت بودند با فریاد به مخالفت با سخنان مهاجری پرداختند موضوعی که باعث شد وی بدون تکمیل سخنانش، منبر را پایان دهد اما این پایان ماجرا نبود چرا که گروه معترض به دور مهاجری حلقه زدند و با طرح اتهاماتی علیه آیت الله هاشمی و سید محمد خاتمی، مسجد حظیره را با مسجد ضرار مقایسه کردند (مسجد ضِرار، بنایی بود که منافقان در مدینه برای تفرقه افکنی میان مسلمانان ساختند و به دستور پیامبر (ص) ویران شد.)

حرکت تندروها در مسجد حظیره (پایگاه انقلاب) و در خلال مراسم بزرگداشت یکی از بانیان انقلاب در حالی اتفاق افتاد که هنوز یکماه از آشوب تندروها در مراسم سالگرد امام (ره) به هنگام سخنرانی سید حسن خمینی نمی‌گذرد، اتفاقی که رهبر معظم انقلاب به شدت از آن انتقاد کردند و به صراحت اعلام کردند “با این حرکت‌ها مخالفم”. حال مشخص نیست چرا کسانی که بیشتر از همه داعیه‌دار ولایت مداری هستند خود به فرمان رهبری هیچ اعتنایی ندارند.

اعتراض به سخنران مراسم بزرگداشت شهید صدوقی آنهم در مسجد و پایگاه انقلاب نشان می‌دهد عده‌ای نه تنها حرمتی برای شهید سوم محراب و خانه خدا قائل نیستند بلکه با هرگونه آزادی بیان و سخنرانی آنهم در وصف یکی از شخصیت‌های برجسته انقلاب و یار رهبری نیز مخالفند و با طرح اتهام “فتنه گر” به دنبال حاکم ساختن سکوت اجباری هستند!

اتفاق مسجد حظیره آزمون بزرگی برای دستگاه‌های امنیتی است که با توجه به دستور صریح رهبری مبنی بر نادرست بودن تندروی‌ها و اتهام افکنی‌ها در کشور و همچنین شکسته شدن حرمت مراسم بزرگداشت شهید صدوقی، آیا برای یکبار هم که شده با پشت پرده این جریانات برخورد خواهند کرد و آنها را به مردم معرفی می‌کنند؟

فیلمی از برهم زدن این مراسم را در زیر می‌بینید:


گزارش یک رسانه‌ی محلی دیگر

یزدفردا، دیگر رسانه‌ی محلی یزد هم درباره‌ی این مراسم نوشت:

مسیح مهاجری گفت: شهادت می دهم حصری ها و ممنوع التصویری هایی در این کشور داریم که شهادت می دهم دلسوزترین ها هستند.

چهارشنبه هشتم تیرماه، مسیح مهاجری مدیرمسئول روزنامه جمهوری اسلامی که در مراسم چهلمین سالگرد شهید صدوقی صحبت می‌کرد با یادآوری موضوع «الی کوهن » جاسوس اسرائیلی که در سیستم دولتی سوریه نفوذ کرده و به رده‌های بالای مدیریتی رسیده و علی رغم همه مواضع تند ضد اسرائیلی در نهایت به دلیل جاسوی برای این رژیم اعدام گردید گفت: کسانی از طریق داغ صحبت کردن در تلوزیون سعی می کنند کسانی که دلسوز به مملکت بودند بد معرفی کنند و آنها را خائن به مردم معرفی کنند.

مهاجری ادامه داد این افراد به کسانی که مظلوم واقع می شوند می گویند فتنه گر !
وی همچنین با اشاره به موضوع نفوذ کاترین شکدم گفت : ترور هایی هم که اخیرا در کشور ما صورت گرفته محصول همین نفوذ است.

به گزارش یزدفردا مهاجری در ادامه صحبت های خود گفت : ما در ایران خودمان ایدی کهن های فراوان داریم ، شکدم ها می آیند و می روند و مردم را نسبت به افراد بدبین می کنند
الان در همین شهر شما (یزد) کسانی هستند که عده ای نسبت به آنها بدبین هستند در صورتی که انسان های شریفی هستند
مسیح مهاجری در انتهای صحبت های خود گفت با توجه به صحبت های گفته شده و احادیثی که برای شما نقل کردم می خواهم چند شهادت نیز بدهم.
شهادت می دهم :

  • در هردو جناح نیروهای سالم و فداکار وجود دارد.
  • حصری ها و ممنوع التصویری هایی در این کشور داریم که شهادت می دهم دلسوزترین ها هستند
  • در مورد هاشمی و فتنه ۸۸ شهادت می‌دهم که به مردم دروغ گفتند، زیر این آسمان کبود اگر دو تا آدم دلسوز به رهبری پیدا می‌کردید یکی از آنها هاشمی رفسنجانی بود.

شایان ذکر است در همین مرحله از صحبت های مهاجرانی جلسه توسط یک‌روحانی و دو جوان دیگر که وی را متهم به تطهیر موسوی و کروبی، سیدمحمد خاتمی و هاشمی کردند با تشنج رو برو شد.

مهاجری در آخرین بند شهادت خود نیز گفت: ما همه به سپاه پاسداران علاقه و عشق داریم ، امروز هم می گویم همانطور که حضرت امام در اوایل انقلاب فرمود اگر سپاه نباشد کشور نخواهد بود و ما باید از دو دستگی ها پرهیز کنیم.

گفتنی است در این هنگام جلسه به دلیل تدوام اعتراضات افراد گفته شده و شعارهای افرادی در حمایت از خاتمی نیمه تمام پایان یافت.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. البته بر همگان واضح و مبرهن است که جناب آقای مسیح مهاجری از مریدان و سینه چاکان بی چون و چرای مرحوم آقای هاشمی هستند و چه بسا عمدا با برنامه ریزی قبلی حرفهایی زدند که واکنش عده ای را برانگیزند تا جو جلسه متشنج شود.احتمالا اگر متعرض بیانات گهربار ایشون نمی شدند، در مراسم بزرگداشت حضرت آیت الله شهید صدوقی(ره) ذکر خیری هم از دو عنصر اصلی و حصری فتنه88 می فرمودند و صلواتی از حضار جلسه می گرفتند.

  2. این موجودات وظائفی دارند که تحت هر شرایطی باید آنها را ایفا کنند! حالا هرکس هرچه بگوید، اینان برای انجام وظیفه ذاتی خود، تکلیف و تعهد دارند.

    2
    1
  3. درود بر انقلابیون با شرف و غیرت.
    اگر بهشتی زنده بود مثل جوانان امروز غیرت نشان میداد و اجازه نمیداد بالای منبر با آبروی شهدا بازی بشه.

    1. شهدا عدالت می خواستند به همه حق میدادند سخن بگوید چماقدار نبودند.منطقی بودند از استدلال گریزان نیودند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا