خرید تور تابستان ایران بوم گردی

مرد خائن همسرش را به قتل رساند

اعتماد آنلاین نوشت: افشای راز خیانت مرد جوان باعث اختلاف او با همسرش شده بود و در نهایت این اختلافات به جنایت منجر شد.

مرد جوان که همسرش را کشته و جسدش را دفن کرده است، در بازجویی‌ها راز خیانتش را فاش کرد.

یک سال قبل مردی به پلیس خبر داد همسرش گم شده است. او گفت: زنم رعنا چند ساعتی است که خانه را ترک کرده و تلفن همراهش را هم جواب نمی‌دهد. او بدون اینکه به من بگوید جایی نمی‌رفت. من ابتدا سراغ پدرزنم رفتم و از او پرس‌وجو کردم چون معمولاً همسرم روزها را در خانه پدرش می‌گذراند اما آنها هم گفتند رعنا آنجا نرفته است.

با شکایت این مرد تحقیقات آغاز شد، اما ردی از رعنا به دست نیامد تا اینکه پلیس به شوهر رعنا مشکوک شد و ماموران این مرد را که سیامک نام دارد تحت بازجویی قرار دادند. متهم مدعی شد خبری از سرنوشت همسرش ندارد اما پلیس متوجه شد رعنا و سیامک با هم اختلافات شدیدی داشته‌اند.

به این ترتیب ماموران سیامک را بازداشت کردند و از او خواستند در مقابل اتهام قتل، دفاعیاتش را بگوید. سیامک که متوجه شده بود دیگر راهی برای فرار ندارد به قتل همسرش اعتراف کرد.

راز بزرگ خیانت به همسر

سیامک گفت: من و همسرم رابطه‌ای خیلی معمولی داشتیم و مدت‌ها بود که رابطه عاطفی عمیقی بین ما وجود نداشت تا اینکه یک روز با زنی آشنا شدم چون بیشتر روزهای هفته را همسرم در خانه نبود. چندی پیش یک روز وقتی همسرم خانه نبود من آن زنی را که با او در ارتباط بودم به خانه دعوت کردم. او هم با دوستش آمد. آنها داشتند در استخر شنا می‌کردند که همسرم سر رسید و متوجه همه چیز شد. این موضوع باعث درگیری بین ما شد. از آن به بعد دیگر همسرم مثل سابق نشد، ما خیلی با هم دعوا می‌کردیم. حتی او تصمیم گرفت از من جدا شود اما به خاطر فرزندمان ماند. جر و بحث‌های ما تمامی نداشت.

متهم گفت: روز حادثه همسرم روی کاناپه خوابیده بود، من او را صدا کردم. می‌خواستم حرف بزنیم ولی همسرم از اینکه بیدارش کردم عصبانی شده بود و داد و فریاد کرد. فحاشی می‌کرد و کوتاه نمی‌آمد، من از ترس اینکه همسایه‌ها صدایش را بشنوند دستم را روی دهانش گذاشتم، وقتی رها کردم او مرده بود. چاره‌ای نداشتم جز از بین بردن جسد. جنازه را به باغی بردم و در آنجا دفن کردم.

این مرد ادامه داد: وقتی کامل روی جسد را پوشاندم برای صحنه‌سازی مقابل خانه پدرزنم رفتم و به او گفتم که رعنا نیست تا به من شک نکنند.

بعد از اعترافات متهم پلیس جسد را در باغ پیدا کرد. با تکمیل تحقیقات و صدور کیفرخواست و با توجه به اینکه اولیای دم درخواست صدور حکم قصاص کردند، پرونده برای رسیدگی به شعبه ۱۰ دادگاه کیفری استان تهران فرستاده شد و متهم به زودی پای میز محاکمه می‌رود.

بانک صادرات

نوشته های مشابه

یک پیام

  1. تا اینکه یک روز با زنی آشنا شدم چون بیشتر روزهای هفته را همسرم در خانه نبود. چندی پیش یک روز وقتی همسرم خانه نبود من آن زنی را که با او در ارتباط بودم به خانه دعوت کردم. او هم با دوستش آمد. آنها داشتند در استخر شنا می‌کردند که همسرم سر رسید و متوجه همه چیز شد. این موضوع باعث درگیری بین ما شد. از آن به بعد دیگر همسرم مثل سابق نشد

    #################
    قاتل دو زن غریبه را وارد خانه کرده یکی هم نبوده دوتا بوده آنوقت میگه دیگر همسرم مثل سابق نشد توقع داشتی باست بزنه زیر رقص آواز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا