خرید تور تابستان ایران بوم گردی

“انسجام داخلیِ؛ ضامن امنیت ملی است”

معاون اجرایی دبیر شورای عالی امنیت ملی گفت: نظام از تفرقه به هر شکل آن آسیب می‌بیند. امروز نیازمند انسجام داخلی هستیم، که ضامن امنیت ملی است.
به گزارش ایلنا از یزد، سردار عیسی گلوردی شامگاه دوشنبه در مجمع جهاد و شهادت استان یزد با اشاره به سابقه تشکیل این مجمع توسط دریابان علی شمخانی گفت: این مجمع به مقوله جهاد و دفاع مقدس نگاه سیاسی ندارد و قرار نیست به سمت و سوی کسی برود.
وی افزود: همه سربازان انقلاب و ولایت هستیم و ممکن است بین پیشکسوتان دوران دفاع گرایش‌های سیاسی متفاوتی وجود داشته باشد ولی این مجمع سمت و سوی سیاسی به خود نخواهد گرفت.
این مقام ارشد نظامی امنیتی با اشاره به اقتدار ایران در حوزه خاورمیانه گفت: انقلاب از اختلاف داخلی آسیب می‌بیند و از ناوگان‌های نیروهای خارجی در منطقه نگرانی‌ وجود ندارد.
گلوردی گفت: ایران، امن‌ترین، مستحکم ترین و آرام‌ترین کشور در خاورمیانه، آفریقا، آسیای میانه و جنوب شرقی است و این در حالی است که دور تا دور ایران، بحران زده است.
معاون اجرایی دبیر شورای عالی امنیت ملی بیان داشت: نقش ایران در خاورمیانه از اروپا بیشتر شده و آیا ۳۰ سال پیش اینگونه بود؟
وی با اشاره به تحولات اخیر در منطقه و بروز داعش گفت: قدرمسلم غرب پشتیبان داعش بوده ولی فهمیده‌اند که اشتباه کرده‌اند. آن خواستند با این اقدام ایران را تضعیف کنند ولی عکس آن اتفاق افتاد.
وی همچنین در بخش دیگری از سخنان خود گفت: همه شهدای انقلاب و دفاع مقدس قبل و بعد انقلاب در حدود ۲۲۰ هزار نفر بوده‌اند که ۱۸۰ هزار نفر مربوط به دوران دفاع مقدس و ۱۰۰ هزار نفر از این تعداد در میدان نبرد به شهادت رسیده‌اند.
وی افزود: این در حالی است که عراق در حدود ۵۵۰ تا ۷۵۰ هزار نفر در ۸ سال جنگ کشته داد.
معاون دبیر شورای عالی امنیت ملی همچنین درباره هزینه‌های جنگ گفت: بنابر نظر رئیس دولت وقت 18.5 میلیارد دلار برای جنگ هزینه شده ولی عراق ۳۰۰ میلیارد دلار هزینه کرد.
انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا