خرید تور تابستان ایران بوم گردی

پخش زنده بسکتبال ایران قزاقستان 10 تیر 1401 ؛ انتخابی جام جهانی

تیم ملی ایران در مسیر صعود به جام جهانی بسکتبال باید به مصاف قزاقستان برود. پخش زنده بسکتبال ایران قزاقستان 10 تیر 1401 را با ما ببینید.

پنجره سوم رقابت‌های انتخابی جام جهانی بسکتبال ۲۰۲۳ در حالی از ۹ تیر ۱۴۰۱ آغاز شد که تیم ملی ایران، عصر امروز (جمعه) ۱۰ تیر نخستین بازی خود در این پنجره را برگزار خواهد کرد تا اولین بازی رسمی خود با کادر فنی جدید را نیز تجربه کند. برای تماشای پخش زنده بسکتبال ایران و قزاقستان انتخابی جام جهانی با ما باشید.

پخش زنده بسکتبال ایران قزاقستان 10 تیر 1401

سروقامتان ایرانی در پنجره دوم با یک باخت دور از انتظار خانگی و یک برد نه‌چندان قانع‌کننده برابر سوریه عملکرد خوبی نداشتند تا در پایان با قرار گرفتن در رده دوم گروه C رقابت‌ها به کار خود پایان دهند. از آن زمان کادر فنی و ترکیب تیم ملی دچار تغییراتی شده است.

حالا تیم ملی با هدایت سعید ارمغانی به عنوان سرمربی، باید روزهای دهم و سیزدهم مهمان قزاقستان و سوریه‌ای باشد که در پنجره گذشته میزبان آن‌ها بود و مقابل آن‌ها کار ساده‌ای نداشت. شاگردان ارمغانی اکنون فرصت آن را دارند که با کسب پیروزی در دو بازی آینده بار دیگر صدرنشینی گروه را به دست آورند.

البته تیم ملی ایران در این پنجره با ترکیب متفاوت‌تری نسبت به پنجره دوم مقابل حریفان خود قرار می گیرد. حامد حدادی و بهنام یخچالی را می‌توان از اصلی‌ترین غایبان پنجره قبل دانست که در این دو بازی پیش رو کمک حال سایر ملی‌پوشان هستند، خصوصا حضور حامد حدادی بسیار اهمیت دارد چرا که یک تنه می‌تواند نتایج را برای ایران تغییر دهد. در هر حال برای تماشای پخش زنده مسابقه بسکتبال ایران و قزاقستان 10 تیر 1401 در ساعت شروع مسابقه از یکی از لینک‌های زیر استفاده کنید:

لینک 1: پخش زنده مسابقه بسکتبال ایران و قزاقستان 10 تیر 1401 (لینک خارجی)

لینک 2: پخش زنده بسکتبال ایران و قزاقستان 10 تیر 1401 (شبکه ورزش)

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا