خرید تور تابستان ایران بوم گردی

خداحافظی سیدجلال حسینی از فوتبال ؛ سید از امروز مربی قرمزها است

خداحافظی سیدجلال حسینی از فوتبال بالاخره در 41 ساالگی رقم خورد و کاپیتان با سابقه و پرافتخار سرخ ها از امروز مربی پرسپولیس خواهد بود.

به گزارش انصاف ورزشی، خداحافظی سیدجلال حسینی از فوتبال بالاخره امروز اتفاق افتاد و این بازیکن پرافتخار فوتبال ایران نهایتا کفش هایش را آویخت و از امروز عضوی از کادرفنی سرخ‌های پایتخت خواهد بود.

سیدجلال از سال 1381 با پیراهن ملوان بندر انزلی فوتبال حرفه‌ای خود را آغاز کرد و سالهای پرافتخاری را برای خود رقم زد. حسینی 9 بار با سه تیم سایپا، سپاهان و پرسپولیس به قهرمانی ایران رسید و حضور بلند مدتی را نیز در تیم ملی فوتبال ایران تجربه کرد؛ حضوری که منجر به حضور در جام جهانی 2014 برزیل در جمع شاگردان کی‌روش شد.

خداحافظی سیدجلال حسینی از فوتبال ؛ سید از امروز مربی قرمزها است

سیدجلال در متن خداحافظی خود نوشت:

«سپاس خدای را که پشتیبانم بود در این سال‌ها و قدردان زحمات و پشتیبانی تمام عزیزانی که در این راه دشوار در این سال‌ها همراه من بودند؛ ملت ایران، خانواده، همسر و همه دوستان. خداحافظ. سیدجلال حسینی»

حال باید دید کاپیتان بازنشسته پرسپولیس که از امروز به عنوان دستیار یحیی گل محمدی به فعالیت خواهد پرداخت، آیا در حوزه مربیگری هم می‌تواند پله‌های ترقی را خیلی زود طی کند یا ماجرا در این حوزه متفاوت خواهد بود.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا