خرید تور تابستان ایران بوم گردی

سانسور شوخى جناب خان با انتشار مجدد يالثارات

به گزارش انصاف نیوز، کانال تلگرامی روزنامه ی ایران خبر داد:

برنامه «خندوانه» که امشب با حضور روزنامه نگاران و با موضوع روزنامه نگارى پخش شد با حذفیات فراوان صحبت های ضبط شده درباره مسایل روز مطبوعات همراه شد که احتمالا خبرنگاران پرتعداد حاضر در استودیوی «خندوانه» درباره این حذفیات خواهند نوشت.

بخش اول حذف شده مربوط به صحبت رامبد جوان با خبرنگاران درباره مشکلات شان بود. در بخشی از این گفت و گو رامبد جوان پرسید: تکلیف نشریه ای مثل «یالثارات» چیست که اینقدر بی ادبانه خودش را عرضه می کند. چرا این نشریه بعد از لغو مجوز دارد منتشر می شود؟

بخش بعدی مربوط به صحبت های دکتر قاسمی میهمان برنامه و حمایت کاملش از جشن حافظ بود. دکتر قاسمی در صحبت هایش گفت: یکی از چهره های با سابقه مطبوعات سالهاست با هزینه شخصی جشنی را برگزار می کند. این فرد هر سال برای جشنش مجوز می گیرد و جشنش را مطابق قانون برگزار می کند. امسال برای جشنش یکی از سالنهای دولت را هم اجاره کرده که حتی نگهبانان دم درش هم دولتی بوده اند و باز هم جشنش را بر اساس قانون برگزار کرده. چند روز بعد اما نشریه ای به هنرمندان حاضر در آن جشن توهین می کند اما این نشریه با وجود توهینش حریم امن دارد و با وجود لغو مجوز هم منتشر می شود این از مشکلات مطبوعات است.

بخش بعدی حذف شده مربوط به جناب خان بود. بعد از صحبت های جناب خان و رامبد درباره روزنامه جناب خان، تلفن جناب خان زنگ می خورد و به او می گویند روزنامه اش توقیف شده. رامبد از او می پرسد حالا می خواهی چیکار کنی؟ جناب خان می گوید مشکلی نیست از فردا باز هم منتشر می شویم. رامبد می پرسد چطوری؟ جناب خان می گوید: ما منتشر می شویم. مورد بدتر از ما هم بوده که بعد از لغو مجوز هم منتشر شده!

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا