خرید تور تابستان ایران بوم گردی

جدایی سیلوا از استقلال ؟ بازهم استوری های مشکوک در فضای مجازی!

جدایی سیلوا از استقلال ضربه‌ی بدی به ساختار دفاعی استقلال می‌زند و حالا این مدافع برزیلی به نظر برای تمدید قرارداد با استقلال به توافق نرسیده است.

به گزارش انصاف ورزشی، رافائل سیلوا مدافع برزیلی فصل گذشته الفیصلی عربستان بود که در نقل و انتقالات نیم فصل به استقلال پیوست. او در زمانی که آبی‌ها به دلیل از دست دادن حسین مرادمند و سیاوش یزدانی روزهای پرالتهابی را سپری می کردند، توانست قدرت خط دفاعی استقلال را افزایش دهد.

آبی‌پوشان با حضور سیلوا و مدافعان دیگری مانند عارف غلامی و محمد دانشگر توانستند عنوان بهترین خط دفاع تاریخ لیگ برتر را به خود اختصاص دهند و در مسیر قهرمانی نقش پررنگی را ایفا کنند. اما قرارداد کوتاه مدت و شش ماهه این بازیکن برزیلی سبب شده بود تا او در پایان لیگ گذشته بازیکن آزاد شود.

حالا و در حالی که گقته می‌شد توافقات لازم جهت تمدید قرارداد با سیلوا انجام شده، این بازیکن با گذاشتن یک استوری و نوشتن جمله‌ی «هواداران استقلال همیشه در قلب من هستند» به نوعی خبر از جدایی خود از استقلال داد.

جدایی سیلوا از استقلال ؟ بازهم استوری های مشکوک در فضای مجازی!

حال با این تفاسیر بعد از جدایی دانشگر و احتمال جدایی غلامی، جدایی سیلوا از استقلال بیش از پیش شاکله‌ی دفاعی استقلال را نابود خواهد کرد.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا