خرید تور تابستان ایران بوم گردی

پخش زنده فینال گرنداسلم استرالیا 2023 ؛ جوکوویچ و سیتسیپاس

پخش زنده فینال گرنداسلم استرالیا 2023 را با ما در انصاف ورزشی ببینید. امروز و از ساعت 12:00 به وقت ایران فینال اوپن استرالیا برگزار می‌شود.

نواک جوکوویچ صربستانی به عنوان پرافتخارترین تنیسور رقابت‌های اوپن استرالیا، امروز و از ساعت 12:00 به وقت ایران در فینال رقابت‌های تنیس آزاد استرالیا 2023 به مصاف استفانوس سیتسیپاس یونانی می‌رود. برای تماشای پخش زنده فینال تنیس استرالیا 2023 در ساعت شروع مسابقه از لینک زیر استفاده کنید:

پخش زنده فینال گرنداسلم تنیس استرالیا 2023

پخش زنده فینال گرنداسلم استرالیا 2023

نواک جوکوویچ، در نیمه‌نهایی نخستین گرنداسلم سال، با وجود لغزش اولیه، عملکرد بی‌نقص دیگری از خود نشان داد تا به‌راحتی به فینال اوپن استرالیا برسد و برای رسیدن به رکورد دهمین قهرمانی خود در این رقابت‌ها، برابر استفانوس سیتسیپاس بازی کند. جوکوویچ در نیمه‌نهایی، تامی پال، رقیب جوان آمریکایی خود را در سه ست متوالی شکست داد. سیتسیپاس یونانی هم برای اینکه دومین‌بار در عمر حرفه‌ای‌اش به فینال یک گرنداسلم برسد، کارن خاچانوف را در یک بازی نسبتا نزدیک و سخت، سه بر یک شکست داد.

جوکوویچ که در سه بازی قبلی خود عملکردی تقریبا کامل داشته و حتی یک ست هم به رقیبانش نداده بود، در ست اول بازی با پال، یک ناامیدی کامل بود و نه‌تنها اشتباه‌های اجتناب‌پذیر زیادی مرتکب می‌شد، که در استفاده از خوفناک‌ترین سلاحش، یعنی بک‌هند‌هایش هم ناکارآمد بود. او پنج بر یک در ست اول جلو افتاد، اما یکباره چنان کنترل بازی را از دست داد که رقیبش فاصله را جبران کرد و پنج گیم گرفت. جوکوویچ اما از این تنگنا تغذیه کرد و ذهن برنده‌اش را به‌ کار بست و هر طور که بود، در ست اول 7 بر 5 برنده شد. پال، به سختی برای به چالش کشیدن نوواک تنبیه شد و در 2 ست بعدی، روی هم فقط سه گیم از نواک 35ساله گرفت.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا