خرید تور تابستان ایران بوم گردی

تصمیم عجیب یحیی درباره رضاییان

تصمیم عجیب یحیی درباره رضاییان امروز و در حین شروع تمرین پرسپولیس مشخص شد. تصمیمی که باعث تعجب بسیاری از حاضرین در تمرین نیز شد.

انصاف ورزشی: پس از تعویض رامین رضاییان در بازی دیروز و اعتراض او به تیم داوری، کریم باقری با او برخورد جدی داشت و همین امر باعث شد که هواداران انتطار برخورد یحیی با رامین را داشته باشند.

به گزارش خبر ورزشی یحیی گل محمدی سرمربی پرسپولیس با وجود محرومیت در دیدار روز گذشته از حمید مطهری دستیار اول خود خواست تا رامین رضاییان را در دقیقه ۸۴ از زمین خارج کرده تا سیامک نعمتی جای او را بگیرد.

رضاییان اعتراض خود نسبت به این تصمیم را هنگام نشستن روی نیمکت پرسپولیس با گفتن جملاتی خطاب به حمید مطهری نشان داد. رفتار او باعث وساطت کریم باقری شد تا او در نقش همیشگی خود با فریادهایش از رضاییان بخواهد روی نیمکت نشسته و حق اعتراض نداشته باشد.

مدافع پرسپولیس پس از پایان بازی در جمع خبرنگاران حاضر شد و از کادر فنی تیم عذرخواهی کرد تا نشان دهد از رفتار غیر حرفه ای خود پشیمان است. با این حال پیشکسوتان پرسپولیس نسبت به رفتار او انتقادات تندی داشتند اما یحیی گل محمدی سرمربی این تیم تصمیم به بخشش رضاییان گرفت.

گل محمدی پس از گفتگو با دستیاران خود اجازه داد رضاییان در تمرین امروز تیم شرکت کند تا باشگاه هم تصمیمی برای تشکیل جلسه کمیته انضباطی برای این مدافع نداشته باشد.

به نظر می‌رسد یحیی هم از سر نیاز به رضاییان بخاطر کمبود بازیکن در جناح راست دست به این تصمیم زده است و هم شاید یحیی که دیگر قهرمانی را دور از دسترس می‌بیند حوصله‌ی وارد شدن در جدالی جدید را ندارد!

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا