خرید تور تابستان ایران بوم گردی

مصاحبه سیاوش یزدانی با برنامه فردوسی پور؛ از حمله به فکری و کنعانی تا گلایه از مجیدی!

مصاحبه سیاوش یزدانی با سایت فوتبال 360 که زیر نظر عادل فردوسی پور فعالیت می‌کند جنجالی شده است؛ چراکه یزدانی حرف‌های تندی در این مصاحبه به زبان می‌آورد

به گزارش انصاف ورزشی، سیاوش یزدانی مدافع مشهدی سابق استقلال تهران که در اوج دوران آمادگی مجبور به ترک استقلال به جهت خدمت سربازی شد، حالا در مصاحبه‌ای حرف‌های بی پرده و جنجالی را مطرح کرده است.

یزدانی که این مصاحبه را با سایت فوتبال 360 که زیر نظر عادل فردوسی پور است انجام داد، حرف‌های تندی را علیه افرادی چون محمدحسین کنعانی زادگان، سیامک نعمتی، محمود فکری و … مطرح نمود.

او یکی از بدترین اتفاق‌های زندگی خود را شاگردی محمود فکری عنوان نمود و همچنین اعلام کرد که محمد دانشگر فصل گذشته بخاطر وی در استقلال بازی کرده است و فصل گذشته قصد ترک استقلال را داشته است.

یزدانی همچنین در بخش‌هایی از این مصاحبه گلایه‌هایی را از فرهاد مجیدی و مصطفی آجرلو انجام داد و بیان داشت که مجیدی با وی بد کرده است اما همچنان فرهاد مجیدی را دوست دارد.

گفتنی است یزدانی همچنان سرباز و بازیکن ملوان بندر انزلی محسوب می‌شود اما تلاش دارد با استفاده از معافیت تحصیلی به استقلال بازگردد.

برای دیدن فیلم کامل مصاحبه سیاوش یزدانی اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا