خرید تور تابستان ایران بوم گردی

ارسلان مطهری با استقلال تمدید کرد ؛ با گیتاریست تا 1403

ارسلان مطهری با استقلال تمدید کرد تا دو فصل دیگر در جمع آبی پوشان تهرانی باقی بماند. پیش از این شایعاتی مبنی بر جدایی ارسلان از آبی‌ها به گوش می‌رسید.

به گزارش انصاف ورزشی، امیر ارسلان مطهری مهاجم گرمساری و 29 ساله‌ی استقلالی‌ها که محبوبیت خاصی میان هواداران استقلال دارد، قرارداد خود را که تا 1402 اعتبار داشت یک فصل دیگر تمدید کرد تا دو فصل دیگر را در تیم استقلال سپری کند.

حالا استقلال با حضور مطهری، رمضانی، شهباززاده و کاوه رضایی، احتمالا مهاجم دیگری ر ا نخواهد خرید و به سراغ خرید هافبک خارجی خواهد رفت. البته اگر کاوه در تست‌های پزشکی باشگاه رد نشود.

رسانه رسمی باشگاه استقلال در خصوص تمدید قرارداد مطهری نوشت:

«تصاویری از تمدید قرارداد ارسلان مطهری مهاجم متعصب استقلال که هواداران با گل‌ها و شادی گل او خاطرات زیادی دارند. ارسلان که سابقه بازی در مقاومت، نفت تهران، پارس جنوبی جم، تراکتور و ذوب آهن را دارد، سومین فصل حضور خود در باشگاه استقلال را تجربه می‌کند و موفق شده است گل‌های مهم و تاثیرگذاری را برای این تیم به ثمر برساند.

مطهری یک فصل دیگر با استقلال قرارداد داشت و با تمدید قراردادش، به‌مدت دو فصل دیگر و تا پایان فصل ۱۴۰۲-۱۴۰۳ در جمع آبی‌پوشان پایتخت ماندگار خواهد بود.»

ارسلان مطهری با استقلال تمدید کرد ؛ با گیتاریست تا 1403
ارسلان مطهری با استقلال تمدید کرد

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا