خرید تور تابستان ایران بوم گردی

رافائل سیلوا در استقلال ماندنی شد

توافق سیلوا با استقلال برای ادامه همکاری با آبی‌ها قطعی به نظر می‌رسد تا با وجود شایعات اخیر پیرامون جدایی وی، احتمالا رافائل سیلوا در استقلال ماندنی شد

به گزارش انصاف ورزشی، هواداران استقلال پیش فصل عجیب و غریب و پر از فراز و فرودی را تجربه می‌کنند؛ روزهایی که خبرهای ناامیدکننده و امیدوارکننده از پس هم می‌آیند آنهم پس از قهرمانی بزرگ با فرهاد مجیدی در فصل پیش.

استقلال تا اینجای کار قرارداد برخی از مهره‌های کلیدی خود را تمدید کرده ولی احتمالا عارف غلامی و امیرحسین حسین‌زاده را از دست خواهد داد آبی‌ها همچنین محمد دانشگر را نیز از دست داده‌اند تا با توجه به نامشخص بودن وضعیت یزدانی و مرادمند، شرایط خط دفاعی استقلال کمی نگران کننده باشد.

در این میان در روزهای گذشته خبر جدایی رافائل سیلوا نیز مخابره شد که بیش از پیش سبب نگرانی هواداران آبی شد؛ اما حالا به نظر می‌رسد طبق شنیده‌ها قرارداد این بازیکن تمدید خواهد شد و رافائل سیلوا در استقلال ماندنی است.

رافائل سیلوا در استقلال ماندنی شد
رافائل سیلوا در استقلال ماندنی شد

گفتنی است استقلال تا اینجای فصل نقل و انتقالات، موفق به جذب سجاد شهباززاده، امید حامدی‌فر، رضا میرزایی و حسین زواری به شکل رسمی شده‌اند و قرارداد محمد حسینی و کاوه رضایی نیز تنها برای رسمی شدن، نیاز به اعلام باشگاه دارد.

اما با این وجود همچنان هواداران استقلال از نقل و انتقالات راضی نیستند و بیش از همه چیز منتظر تمدید قرارداد کاپیتان خود وریا غفوری هستند.

اما به هر شکل تمدید قرارداد سیلوا در این روزها خبر خوبی برای هواداران استقلال است.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا