خرید تور تابستان ایران بوم گردی

برای راه‌اندازی یک وب‌سایت پربازدید و پردرآمد چه باید کرد؟

رپورتاژ آگهی

تا همین چند سال پیش شاید فکرش را هم نمی‌کردیم که با این سرعت، روزی برسد که در ایران همه‌چیز به سمت آنلاین شدن برود. این روند سریع رو به رشد درواقع نوعی شمشیر دو لبه است. شمشیری که اگر حرکت دادن آن را بلد نباشید، به خودتان زخم می‌زنید. ممکن است شما هم جزو کسانی باشید که این وضعیت را تجربه کرده‌اند. یک مثال ساده برایتان می‌آوریم. شاید شما هم برای کسب‌وکار خود وب‌سایتی طراحی کرده‌اید، اما سایت شما بازدید خوبی ندارد، چه برسد به فروش خوب. به همین خاطر نه تنها موفقیتی به واسطه این سایت به دست نیاورده‌اید، بلکه فقط هزینه اضافی برای خود تراشیده‌اید. واقعاً علت به وجود آمدن چنین شرایطی چیست؟ در حالی که بیشترین هزینه صرف شده، سایت ظاهری شیک و جذاب دارد و احتمالاً برای تولید محتوا هم زمان زیادی صرف می‌شود؟ آیا می‌شود از این وضعیت رها شد؟ نکند ما هم با ساخت یک وب‌سایت به این وضعیت دچار شویم؟ همه این‌ها سؤالاتی هستند که شرکت دیجی تک به عنوان یکی از فعالان حرفه‌ای در زمینه طراحی سایت و ملزومات آن به آن‌ها پاسخ خواهد داد.

طراحی یک سایت اصولی و افزایش بازدید آن

طراحی و ساخت یک وب‌سایت حرفه‌ای واقعاً کاری است که نیاز به تخصص دارد و فقط این نیست که یک صفحه خوشگل برای ما نمایش داده شود و کاری را که می‌خواهیم برایمان انجام دهد. یک طراح حرفه‌ای سایت، چیزی را که مشتری از او خواسته، مطابق با اصول بروز سئو و اصول مهندسی و طراحی وب‌سایت طراحی کرده و به مشتری خود ارائه می‌دهد. کاری که هرکسی از عهده آن برنمی‌آید. فرد یا شرکت طراح وب‌سایت باید علاوه بر مهارت، تجربه‌خوبی هم در این زمینه داشته باشد.

منظور از اصول سئو که احتمالاً زیاد هم آن را شنیده‌اید، مواردی هستند که باعث می‌شوند وب‌سایت شما در فضای اینترنت مخصوصاً موتورهای جست‌وجو، نسبت به میلیون‌ها وب‌سایت موجود در اینترنت بیشتر دیده شوند. سئو صدها فاکتور دارد که رعایت حداکثری آن‌ها فقط توسط افراد متخصص قابل انجام است. اجازه دهید با یک مثال ساده قضیه را روشن‌تر کنیم. شما وارد موتور جست‌وجوی گوگل می‌شوید و متناسب با آنچه که در ذهن دارید کلماتی را به‌عنوان کلمه کلیدی جست‌وجو می‌کنید. درنتیجه عملیات جست‌وجوی شما، فهرستی از وب‌سایت‌های مرتبط برای شما نمایش داده می‌شود. همیشه اولین وب‌سایتی که برای شما نمایش داده شده، اگر جزو تبلیغات گوگل نباشد، وب‌سایتی است که نسبت به بقیه اصول سئو را بیشتر رعایت کرده است و به همین خاطر نخستین وب‌سایتی است که شما آن را می‌بینید و بدون شک ابتدا هم به آن وب‌سایت مراجعه خواهید کرد و این یعنی افزایش بازدید. شرکت طراحی سایت دیجی تک به عنوان یکی از بهترین شرکت‌های طراحی سایت و خدمات مربوط به آن‌ مثل سئو شناخته می‌شود. در ادامه در خصوص فاکتورهای مهم در طراحی سایت و خدمات این شرکت بیشتر می‌خوانید.

افزایش فروش با استفاده از وب‌سایت‌های فروشگاهی تخصصی

قضیه وب‌سایت‌های فروشگاهی با وب‌سایت‌های دیگر فرق می‌کند. چراکه باید کد نویسی در قوی‌ترین حالت ممکن خود باشد و امنیت وب‌سایت به بالاترین حد خود برسد. مسئله امنیت اهمیت بسیار زیادی دارد. چراکه شما برای ارسال کالای موردنظر به خریدار از او می‌خواهید که برخی از اطلاعات شخصی خویش را با شما در میان بگذارد. اگر امنیت وب‌سایت شما بالا نباشد، حتی باوجود بازدید زیاد، کاربران برای خرید به شما اعتماد نخواهند کرد و چه‌بسا علاوه بر از دست دادن مشتریان خود دچار دردسرهای دیگری هم بشوید. پس اهمیت طراحی حرفه‌ای در وب‌سایت‌های فروشگاهی از بقیه بسیار بیشتر است و نمی‌توان این مسئله را نادیده گرفت.

همان‌طور که تاکنون متوجه شدید، برای طراحی سایت، بهتر است به سراغ یک تیم متخصص بروید. شرکت‌های زیادی همانند شرکت طراحی سایت دیجی تک، با داشتن یک تیم ماهر و حرفه‌ای در این زمینه فعالیت می‌کنند. این شرکت‌ علاوه بر ارائه خدمات در پایتخت می‌تواند این خدمات را در شهرهای دیگر نیز ارائه دهد، مانند طراحی سایت ارومیه ، اصفهان، کرج، رشت و برخی از شهرهای دیگر. دیجی تک می‌تواند آنچه را که در ذهن شما است در قالب یک وب‌سایت فوق‌العاده پیاده کند.

منحصربه‌فرد باشید

در بسیاری از موارد خصوصاً در بخش وب‌سایت‌های فروشگاهی، صرفاً داشتن یک وب‌سایت عالی کافی نیست. مکمل یک وب‌سایت خوب، وجود یک استراتژی منحصربه‌فرد برای قدم برداشتن در دنیای بازاریابی دیجیتال است. درست است که داشتن وب‌سایت اهمیت زیادی از هر نظر دارد، ولی برای فروش بیشتر حتماً باید یک استراتژی خاص داشته باشید. شما باید بدانید که چه زمانی، در چه تاریخی و در چه مناسبتی، کدام کالا را به چه صورت عرضه کنید. کار تبلیغات را چگونه انجام دهید و در هر بازه زمانی به سراغ کدام نوع تبلیغات بروید. استراتژی دیجیتال مارکتینگ راه‌حل‌هایی را به شما پیشنهاد می‌کند که در کمترین زمان ممکن، با کمترین هزینه ممکن، بیشترین بازدهی را داشته باشید.

متخصصان دیجیتال مارکتینگ به پشتوانه تجربیات و علمی که در این زمینه دارند، به‌خوبی می‌دانند که یک نسخه عمومی برای همه کسب‌وکارها به هیچ عنوان پاسخگو نیست. هر کسب‌وکاری بر اساس آنچه که تجربه کرده و آنچه که در پیش رو دارد، استراتژی مخصوصی باید برای خود داشته باشد. کاری که باعث پیشرفت کسب‌وکاری شده، ممکن است کسب‌وکار دیگری را به شکست سوق دهد. پس باید هر کسب‌وکاری در مسیر درست خود هدایت شود.

خدمات دیجیتال مارکتینگ و طراحی سایت دیجی تک

شرکت دیجی تک یک شرکت طراحی سایت فوق‌العاده است، که به پشتوانه بیش از 20 سال فعالیت در این زمینه و با انجام 130 پروژه حرفه‌ای در طول این سال‌ها، به‌خوبی می‌داند که چه چیزهای برای یک وب‌سایت حرفه‌ای لازم است. مهم نیست که از کدام شهر کشورمان با این شرکت در تماس باشید، دیجی تک در بسیاری از شهرهای کشور همانند، ارومیه، کرج، کرمان، کرمانشاه، قزوین و چندین شهر دیگر فعالیت می‌کند؛ به‌تازگی نیز بخش طراحی سایت اهواز راه اندازی شده است. از خدمات مهم این شرکت می‌توان به طراحی سایت Asp.net، طراحی UX و ده‌ها خدمات دیگر اشاره کرد.

در این شرکت علاوه بر طراحی وب‌سایت، بخشی برای ارائه خدمات دیجیتال مارکتینگ دارد. متخصصان دیجی تک با آنالیز کامل کسب‌وکارتان، بهترین راه پیشرفت با قدم گذاشتن در حوزه دیجیتال مارکتینگ را به شما نشان می‌دهند. برای مشاوره با کارشناسان شرکت و کسب اطلاعات بیشتر درباره دیجی تک، خدمات ارائه شده، نمونه کارها و موارد دیگر می‌توانید از طریق وب‌سایت این شرکت، از طریق آدرس https://digitechseo.com با مشاوران و تیم‌های تخصصی در تماس باشید.

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا