خرید تور تابستان ایران بوم گردی

خبر تکمیلی درباره‌ی یک ارتقا در دانشگاه بهشتی

خبر «ارتقاء به درجه استادی دانشگاه بهشتی علی‌رغم ابهام سرقت علمی» پس از مشاهده‌ی رای هیات ممیزه مبنی بر برائت قطعی محمدسجاد صدوق، از خروجی حذف شد.

دکتر صدوق عصر دوشنبه مدارک مربوط به روند بررسی ادعاها درباره‌ی کتاب خود را به همراه پیگیری‌های نهایی و رای هیات ممیزه در بهار سال ۱۴۰۰ را به خبرنگار انصاف نیوز ارائه کرد.

نامه‌های منتشر شده در خبر اولیه تردیدهایی را درباره‌ی کتاب او با عنوان «اصول و مبنای سیستم‌های مخابراتی» که در انتشارات دانشگاه شهیدبهشتی به چاپ رسیده مطرح کرده بود اما در رای هیات ممیزه ادعاها بررسی و به صراحت رد شده است.

از آنجایی که متن رای هیات ممیزه امکان انتشار عمومی ندارد، نامه‌های یکسویه‌ی ابراز تردید نیز حذف شده است.

یک هفته پیش، حکم ارتقای محمدسجاد صدوق به استادی دانشگاه شهید بهشتی از سوی سعدالله نصیری قیداری، رییس دانشگاه، صادر شده است.


توضیح انصاف نیوز در ساعت ۱۲ شب: خبر با یافته‌های جدید به‌روز شد

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. اگر آن روز نحس جلو آن تقلب بزرگ گرفته می شد ،امروز این تقلب را نداشتیم.آن محصول تقلب هم از چشم مردم و حکومت افتاد و اپوزیسیون شد.

  2. بدیهی بود که تمام تلاش خود را برای حذف یا تغییر خبر بکار گیرند.
    مدارکی دال بر تبانی کمیته اخلاق پژوهشی برای صدور حکم برائت وجود دارد که انتشار آن رسوایی بیشتر برای صدوق و رانت او در پی خواهد داشت.
    أقای دشتابی به این مدارک دسترسی دارند.
    اگر رییس دانشگاه که از این تبانی مطلع و میداند که حکم برایت جعلی است عاقل باشد، حقیقت را خواهد گفت.
    هر چه بیشتر تلاش کنند بیشتر غرق خواهند شد.
    کافیست از رییس دانشگاه سوال شود که آیا سرقت علمی صورت گرفته است یا خیر؟
    انصاف نیوز با اینکار اعتبار تخریب شده خود را ترمیم خواهد کرد.
    ضمنا با تماس با صافی، طاهری، غرویان، مهرشاهی، ترکمنی آذر و ترکمن به جزییات مدارک مبنی بر وقوع تخلف و تبانی برای صدور حکم برائت بر اساس رانت با سند و مدرک پی خواهید برد.
    امیدوارم تهدید نشده باشید که جرات ادامه ماجرا و اعاده حیثیت از صحت خبر قبلی را داشته باشید

  3. والا این استاد رو بیشتر از 8 سال هست که میشناسیم… وقت تلف کن ترین و ضعیف ترین استاد بهشتی هست، جزوه های دکتر نادر اصفهانی رو کپی کرده بودن حتی روی مسئله جزوه ایشون رو تغییر نداده بودن که شباهتی به کتاب گارسیا داشته باشه، بعد میگفتن تدریسم از روی گارسیا هست… همه کارهاش تقلب از دیگران و تحقیر کردن دانشجوها بود حتی دانشجوهای خودشون… مشخص هست که از ژن خوب شون استفاده میکنن به درجه های بالاتر میرسن… وگرنه بهشتی استادهای خیلی خوبی مثل دکتر مهرشاهی داره که حق درجه استادی هستن… نه ایشون که حتی چیزهایی که خودشون سر کلاس میگفتن رو نمیتونستن رعایت کنن… امیدوارم حداقل یه ذره وجدان برا خودشون نگه دارن و حداقل یه مطالعه ای داشته باشن که ارزش تدریس کردن رو داشته باشن… نه اینکه پدر و مادرها اینقدر زحمت میکشن بچه هاشون رو بفرستن دانشگاه های عالی کشور، بعد همچین کسایی با عمر انسان که ارزشمندترین دارایی هست بازی کنن…

  4. اصولابدون تقلب امکان ارتقای 99 درصد هیئت های مذهبی (ولی در ظاهر علمی وجود ندارد) !دقیق تر بگویم بیش از 95 درصد افراد به طرق مختلف با تقلبات گوناگون از جمله زد و بند با دانشجو برای گرفتن نمره بالای ارزشیابی و زد و بند با همکار و گروه های مافیایی برای هوای همدیگر را داشتند و چپاندن اسم یکدیگر در پروپوزال و پایان نامه و مقالات و برده کشی از دانشجو و تاکید بر داده سازی و انتشار مقالات تقلبی و جعلی و ریاکاری مذهبی برای بهره بردن از منافع مادی دنبال پروفسور شدن هستند! و گر نه علم و آگاهی و فهم و درک و دانایی در این حکومت جرم محسوب می شود!

  5. از کی تا حالا هیات ممیزه حکم برائت صادر میکنه؟!!
    یه چیزی بگید که بهتون نخندند، یا واقعیت رو بگید که تحت فشار و تهدید قرار گرفتیم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا