خرید تور تابستان ایران بوم گردی

9 دی رسایی، دو ماه نشده رفع توقیف شد

حمید رسایی در کانال تلگرامی خود ضمن اعلام خبر رفع توقیف هفته نامه اش، مدعی شده که دولت آن را توقیف کرده بود در حالی که این رسانه توسط هیات نظارت بر مطبوعات توقف شده بود که شامل نمایندگانی از هر سه قوه است.

به گزارش انصاف نیوز، یادداشت این نماینده ی ردصلاحیت شده ی مجلس سابق که از یاران جریان احمدی نژاد – جلیلی بود، در پی می آید:

هفته نامه 9 دی که حدود دو ماه قبل توسط ترکیب دولتی هیأت نظارت بر مطبوعات برای بار چهارم توقیف شده بود، امروز و پس از چند جلسه بررسی قضایی و اخذ دلایل توقیف از نماینده حقوقی وزارت ارشاد و همچنین بررسی مستندات 9 دی، رفع توقیف شد.

دلایل توقیف هفته نامه 9 دی همانطور که پیش از این در همین کانال توضیح داده شده بود، انتقاد از رفتارهای دولت یازدهم در خصوص توافقنامه برجام و روند حرکت این دولت به سمت اشرافی گری بود. هفته نامه 9 دی تاکنون چهار بار در دولت حسن روحانی توقیف شده است که هر چهار بار پس از طی مراحل قضایی، تبرئه و مجددا منتشر شده است.

رفع توقیف چهارباره این هفته نامه، حکایت از برخورد سیاسی و اعمال فشار مقامات دولتی برای بستن دهان آن دارد. 9 دی یکبار در دولت دهم توقیف شد که در آن مورد نیز بدون اخذ تذکر، تبرئه و رفع توقیف شده است.

بنده به عنوان مدیر مسوول هفته نامه 9 دی بارها اعلام کرده ام که این رسانه بدون وابستگی به جریانات و احزاب و جبهه های سیاسی، تنها به دنبال دفاع از ارزش های انقلاب اسلامی و آرمان های خمینی کبیر و امام خامنه ای است. 9 دی تا زمانی که منتشر می شود، صراحت، قاطعیت و زمان شناسی خود را تغییر نخواهد داد.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

یک پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا