خرید تور تابستان ایران بوم گردی

موافقت پزشکیان با تغییر زمان تعطیلات آخر هفته

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی معتقد است درصورت نبود مشکل شرعی در تغییر تعطیلات پایان هفته لازم است برای ارتباط بهتر با کشورها در زمینه تجارت بین‌المللی روز پنجشنبه از تعطیلات حذف و شنبه جایگزین شود.

مسعود پزشکیان در گفت‌وگو با خبرگزاری خانه ملت با بیان اینکه تغییرات در تعطیلات پایان هفته موضوعی است که جای بررسی دارد، گفت: اگر قرار است با دنیا در ارتباط باشیم لازم است روی ایجاد برخی هماهنگی ها نیز فکر و به صورت کارشناسی عمل کنیم.

نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس شورای اسلامی در ادامه تصریح کرد: اگر تغییر تعطیلات پایان هفته به لحاظ اعتقادی مشکلی نداشته باشد که تصور نمی کنم چنین باشد، لازم است روی این طرح کار کارشناسی صورت گیرد تا شنبه در تعطیلات جایگزین پنجشنبه شود.

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی در پایان با تأکید بر اینکه باید شیوه عملی کشور در سیاست های اقتصادی بین المللی به گونه ای باشد که در تعاملات ضرر نکنیم، خاطرنشان کرد: در حال حاضر در جامعه ای زندگی می کنیم که زمانی ما تعطیل هستیم دنیا کار می کند و وقتی دنیا کار می کند ما تعطیل هستیم از این رو اگر به لحاظ شرعی مشکلی وجود نداشته باشد به نظر می رسد تغییر تعطیلات به لحاظ مدیریتی مطلوب باشد.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا