خرید تور تابستان ایران بوم گردی

بگیر و ببند های تابستانی، بی حرمتی به ایران | محمدعلی ابطحی

سیدمحمدعلی ابطحی طی یادداشتی در خبرآنلاین نوشت: بگیر وببندهای تابستانه برای دختران و زنان این کشور، بی‌حرمتی به دختران ایران و بی حرمتی به همه ایران است.

دختران و زنان ایران بالغ‌تر از آن هستند که دیگران برای پوشش آنها تصمیم بگیرند. چه نفوذی‌هایی پشت این تصمیمات هستند؟ دختران و زنان و مادران آینده ونسلهای آینده را به هر چه نام دین دارد بدبین می‌کنید.
ما توقع دینی کردن جامعه را از شما نداریم. بی‌دینی اجباری را به جامعه تحمیل نکنید. دیروز در بام تهران خانم چادری به طرف بالا می‌رفت. به دختر خانم‌هایی که به طرف پایین می‌رفتند با لحن مهربانانه‌ای تذکر می‌داد: دخترم: گشت ارشاد دم در ایستاده، اذیتت نکنند.
چند سال پیش دختر چادی من می‌بایست جایی برود،‌ نرفت. گفت توی آن خیابان تازگی گشت ارشاد پست گذاشته، من از آنجا رد نمی‌شوم. ملت چپ چپ به من نگاه می کنند. فکر می‌کنند ما با این کارها موافقیم.

بگیر و ببندهای تابستانه، بی‌حرمتی به دختران و زنان ایران

این را به عنوان کسی که اکثر خانم‌های خانواده خودمان و اطرافیانمان چادری هستند، شهادت می‌دهم با این طرح‌های افراطی و اجبارها و بگیر وبببند های امر به حجاب( به جای امر به معروف)آنها که به اختیار خود علاقمندند با چادر باشند و محجبه رنج می‌برند و آنها هم به سمت کم حجابی اجباری سوق داده می‌شوند. فضای تنفس و زندگی کردن را بر دینداران سخت نکنید. اجازه بدهید عده ای بتوانند با خیال راحت حجاب داشته باشند.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

یک پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا