خرید تور تابستان ایران بوم گردی

«دولت رئیسی نقش خود را در جنگ روسیه و اوکراین به زیبایی به نمایش گذاشت»

یک نماینده‌ی «مجلس انقلابی» گفت: دولت جدید بازوهای قدرت بین‌المللی خود را توسعه داده و روابط تجاری را با کشورهای همسایه ارتقا بخشیده است. دولت سیزدهم نقش خود را در بحران جنگ روسیه و اوکراین به زیبایی به نمایش گذاشت.

احمد راستینه، نماینده شهرکرد در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با فارس، با تاکید بر تلاش دولت سیزدهم برای لغو و خنثی‌سازی تحریم‌ها، اظهار داشت: دولت جدید در گام اول اقدامات موثری برای خنثی‌سازی تحریم‌ها انجام داده است. از سویی توسعه روابط ما با کشورهای همسایه به آمریکا نشان داد که جمهوری اسلامی ایران دست و پا بسته نیست.

وی افزود: عضویت ایران در پیمان شانگهای و درخواست گروه بریکس برای عضویت ایران در این گروه، نشان می‌دهد که جمهوری اسلامی ایران قدرت نوظهوری است که توسعه روابط با آن برای بسیاری از کشورها سودمند است.

نماینده شهرکرد در مجلس با بیان اینکه کشورهای همسایه در حال توسعه روابط با ایران هستند، گفت: نشست کشورهای حاشیه دریای خزر نشان داد که جمهوری اسلامی ایران ظرف ۸ ماه اخیر ظرفیت‌های خود را برای توسعه روابط بین‌الملل و نقش‌آفرینی موثر در منطقه ارتقا بخشیده است.

راستینه با تاکید بر اینکه دولت گذشته تمام تخم‌مرغ‌های خود را در سبد برجام گذاشته بود، تصریح کرد: اکنون دولت جدید از زیر این فشارها خارج شده و از طرفی ارتقای فنآوری هسته‌ای و قانون اقدام راهبردی مجلس که توسط دولت اجرایی شده، ظرفیت‌های خوبی را برای مذاکره فراهم کرده است.

وی با اشاره به نگرانی عده‌ای از مذاکرات دو روزه دوحه، ادامه داد: آمریکا از هم‌اکنون به شدت به دنبال نشست‌های دیگر است تا بتواند جمهوری اسلامی ایران را برای حل مسائلی که او آن را دغدغه‌های جهانی می‌نامد، بر سر میز مذاکره دعوت کند.

نماینده شهرکرد در مجلس با تاکید بر اینکه دولت سیزدهم ظرفیت‌های قابل توجهی برای رفع تحریم‌ها شکل داده است، بیان داشت: دولت جدید بازوهای قدرت بین‌المللی خود را توسعه داده و روابط تجاری را با کشورهای همسایه ارتقا بخشیده است. دولت سیزدهم نقش خود را در بحران جنگ روسیه و اوکراین به زیبایی به نمایش گذاشت.

راستیه در پایان با بیان اینکه دوحه پایان سفر مذاکراتی ایران نیست، تاکید کرد: من فکر می‌کنم به زودی آمریکا ناگزیر است با لغو تحریم‌ها خود را تسلیم خواسته بین‌المللی برای عرضه نفت ایران کند.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

یک پیام

  1. اینکه به زیبایی نقش خودرانشان داده صددرصد…مخصوصااقامه نماز درکرملین وعرض نشست دوحه به عالیجناب پوتین..

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا