خرید تور تابستان ایران بوم گردی

جدایی رونالدو از منچستر یونایتد ؛ کریستیانو به تمرین‌ یونایتد نمی‌رود!

جدایی رونالدو از منچستر یونایتد چند روزی است که نقل محافل است و به نظر می‌رسد مرد پرتغالی می‌خواهد به هر قیمتی در لیگ قهرمانان اروپا شرکت کند.

به گزارش انصاف ورزشی، کریستیانو رونالدو مرد پرافتخار فوتبال جهان که بخش بزرگی از رکوردهای دنیای فوتبال را به نام خود دارد، ظاهرا امید خود به بهبود شرایط منچستر یونایتد را از دست داده و خواستار جدایی است.

رونالدو در 37 سالگی و روزهای پایانی دوران ورزشی خود، هنوز هم تشنه رقابت کردن و بازی در سطح اول فوتبال جهان است؛ مسئله‌ای که با توجه به دوری شیاطین سرخ از لیگ قهرمانان اروپا در فصل آینده، احتمالا دلیل اصلی میل سی آر سون به ترک اردوی شیاطین سرخ است.

کریستیانو پس از پایان دادن به عصر پرافتخار خود در رئال مادرید، با وجود عملکرد نسبتا خوب فردی روزهای خوبی را از نظر تیمی و بردن جام‌ها در یوونتوس و یونایتد تجربه نکرده است و حالا خواستار جدایی از منچستر یونایتد است.

جدایی رونالدو از منچستر یونایتد ؛ کریستیانو به تمرین‌ یونایتد نمی‌رود!
جدایی رونالدو از منچستر یونایتد

حالا و در حالی که تمرینات پیش فصل منچستر یونایتد زیر نظر اریگ تن هاخ آغاز شده است، «اتلتیک» مدعی شده است که ستاره پرتغالی به بهانه مشکلات شخصی و خانوادگی برای دومین روز متوالی در تمرینات شرکت نخواهد کرد. موضوعی که نشان می‌دهد احتمالا جدایی رونالدو از منچستر یونایتد قطعی خواهد بود.

از بایرن مونیخ، ناپولی، پی اس جی و حتی بارسلونا به عنوان مقصدهای احتمالی ستاره پا به سن گذاشته دنیای فوتبال یاد می‌شود.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا