خرید تور تابستان ایران بوم گردی

سفر زیدان به استانبول برای کاشت مو !

سفر زیدان به استانبول برای کاشت مو یکی از باورنکردنی ترین خبرهایی است که ‌می‌شد آن را تصور کرد اما گویا این اتقاق صحت دارد و زیدان هوس سر پرمو کرده است

به گزارش انصاف ورزشی، زین الدین زیدان اسطوره فرانسوی دنیای فوتبال که یکی از بزرگترین فوتبالیست‌های تاریخ این رشته ورزشی است، همواره به سر کم مو و در این سالها بی موی خود شهره بوده است. اما آن‌گونه که روزنامه حریت ترکیه ادعا کرده است، زیدان حالا هوس مو داشتن کرده و برای کاشت مو به استانبول رفته است!

ایرنا به نقل از این رسانه ترک نوشت:

«مهمت اوستونداغ خبرنگار روزنامه حریت ترکیه خبر داده که زیدان مخفیانه به استانبول سفر کرده تا در این شهر که یکی از مراکز مهم کاشت مو به حساب می‌آید، مو بکارد. او ۲ هفته در اتاق خود در هتل رافلز این شهر ماند تا موهایش درآید.

زیدان پس از جدایی از رئال مادرید هنوز با هیچ تیمی برای سرمربیگری توافق نکرده است. شاید دفعه بعد، با سری پرمو قرارداد جدیدش را امضا کند.»

تنها عکس‌های با موی یکی از پرافتخار ترین بازیکن‌ها و مربیان تاریخ فوتبال به زمان جوانی و ازدواج وی بازمی‌گردد و سال‌هاست که کسی سر زیدان را با موهای پرپشت ندیده است و حالا باید دید در صورت حقیقی بودن سفر زیدان به استانبول برای کاشت مو ظاهر جدید زیدان بزرگ به چه شکلی است.

سفر زیدان به استانبول برای کاشت مو !

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا