خرید تور تابستان ایران بوم گردی

کنترل کامل ارتش سوریه بر «خان شیخون»

یک منبع میدانی در سوریه اعلام کرده است که ارتش این کشور توانست امروز (پنجشنبه) کنترل کامل شهر “خان شیخون” در حومه جنوبی ادلب را به دست بگیرد.

به گزارش ایسنا، به نقل از روسیا الیوم، این منبع سوری اعلام کرد که نیروهای ارتش این کشور امروز (پنجشنبه)  موفق شدند شهر “خان شیخون” در حومه جنوبی ادلب را تحت تسلط کامل خود درآورند.

وی افزود: عملیات پاکسازی و مین‌زدایی در شهر “خان شیخون” آغاز شده‌ است.

این منبع گفت: با کنترل ارتش سوریه بر منطقه خان شیخون، مناطق کفر زیتا، اللطامنه، مورک و لطمین در حومه شمالی حماة نیز در دستان ما خواهد بود.

پیشتر شبکه المیادین اعلام کرد، ارتش سوریه عملیات نظامی خود جهت محاصره حومه شمالی حماة را پس از کنترل بر تل ترعی و مزارع اطراف آن پایان داد و بدین ترتیب این نیروها در فاصله یک کیلومتری نیروهای مستقر در شرق خان شیخون واقع در جنوب ادلب قرار گرفتند.

ارتش سوریه امروز از گشایش یک گذرگاه انسانی در منطقه صوران در حومه شمالی حماة به منظور فراهم نمودن امکان خروج شهروندان از مناطق تحت تصرف تروریست‌ها در این منطقه و نیز حومه جنوبی ادلب خبر داد.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

یک پیام

  1. سلام-در بهار نیوز خواندم که روسیه با سیاست زمین سوخته در منطقه به پیش می رو.د و خرد وکلان و زمین و …همه را می کشد همان کار که در چچن انجام داده بود آیا راست است؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا