خرید تور تابستان ایران بوم گردی

انتقال محبی به استقلال یک‌قدم تا نهایی شدن

انتقال محبی به استقلال به نظر قطعی می‌رسد و این بازیکن شاغل در فوتبال پرتغال فصل آینده را به صورت قرضی در استقلال تهران توپ خواهد زد.

به گزارش انصاف وررزشی، محمد محبی وینگر 24 ساله بوشهری سابق تیم سپاهان که یک سال گذشته را در فوتبال پرتغال و تیم سانتاکلارا گذرانده است، به نظر فصل آینده و با یک انتقال قرضی در استقلال بازی خواهد کرد.

شنیده‌ها حاکی از آن است که باشگاه سانتاکلارا بر سر انتقال محمد محبی به استقلال با این باشگاه تهرانی به توافق رسیده است و فقط مراحل واریز مبلغ رضایتنامه و امضای قرارداد باقی‌مانده است.

گفتنی است رقم درخواستی سانتاکلارا 350 هزار دلار بوده است که باید دید باشگاه استقلال بر سر همین مبلغ با این باشگاه پرتغالی به توافق رسیده و یا موفق به گرفتن تخفیف شده است.

انتقال محبی به استقلال یک‌قدم تا نهایی شدن
انتقال محبی به استقلال یک‌قدم تا نهایی شدن

البته گویا باشگاه استقلال در تلاش است تا بند خرید دائمی را در این انتقال قرضی بگنجاند که باید دید به این مهم دست خواهند یافت یا خیر.

انتظار می‌رود انتقال محبی به استقلال در روزهای آینده به شکل رسمی اعلام بشود. محبی که در سپاهان روزهای درخشانی را تجربه کرد، هرگز در فوتبال پرتغال شانس درخشش را پیدا نکرد و احتمالا با پیوستن به استقلال به دنبال تکرار روزهای درخشان و اوکی کردن بلیط جام جهانی 2022 قطر است.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا