خرید تور تابستان ایران بوم گردی

واکنش علی کریمی به حسن عباسی : دوزاری!

واکنش علی کریمی به حسن عباسی و سخنان عجیبش در خصوص ورزشکاران و فوتبالیست‌ها، بسیار تند بود و کریمی عباسی را دوزاری خطاب کرد.

به گزارش انصاف ورزشی، حسن عباسی فردی که به ایراد سخنان غیرمنطقی و عجیب و غریب در همه‌ی حوزه‌ها شهره است، صحبت‌های عجیبی را پیرامون ورزشکاران و فوتبالیست‌ها مطرح کرد. عباسی اظهار داشت: «فوتبالیست‌ها بالاترین طرفدار و ثروت را دارند اما همیشه غر می‌زنند و ما فوتبالیست مصلح اجتماعی نداریم فوتبالیست‌ها با این همه چیزی که دارند یک کدامشان لیاقت ندارند که شهید شوند. حالا اگر یکی بگوید یک فوتبالیستی داریم که دین دار است و زن چادری دارد من به او می‌گویم که اکر کسی دین داشته باشد و زن چادری داشته باشد اصن فوتبالیست نمی‌شود!»

این سخنان طبق معمول عجیب عباسی با واکنش‌های تند بسیاری مواجه شد و بسیاری انتقادات تندی را نسبت به عباسی وارد کردند از جمله آن‌که بسیاری از فوتبالیست‌ها خانواده شهید هستند و نام هزاران شهید فوتبالیست نیز در ایران ثبت شده‌ است.

اما آخرین واکنش تند به حرف‌های عباسی از جانب علی کریمی فوتبالیست سابق و محبوب فوتبال ایران سر زده است کریمی با گذاشتن یک استوری خطاب به توهین‌های عباسی او را دوزاری خطاب کرد و گفت:«حداقل ما دل چند نفر رو شاد کردیم، تو. چیکار کردی آدم دوزاری؟؟؟؟ تو نام 5 تا اقتصاددان رو یاد بگیر نمیخواد درباره فوتبال نظر بدی #دوزاری »

واکنش علی کریمی به حسن عباسی : دوزاری!
واکنش علی کریمی به حسن عباسی

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. خوب کاملاً واضح است که این علی کریمی دوزاری و بیسواد و سایر هم کیشان ایشان .. حتب یک جلسه از سخنرانی های استاد عباسی رو گوش نکرده اند و بدبختها حتی روحشون هم خبر نداره که ایشان دها ها جلسه سخنرانی در مورد علم اقتصاد و اقتصاددانان مختلف داشته اند … دیگه از یک دوزاری بیسواد و جاهل ، بیشتر از این هم انتظار نمیشه داشت …

    8
    16
    1. کاش شما هم بجز گوش دادن به سخنان یک شخص متعصب که تمام مدت در حال گفتن سخنان جناحی و خالی از ارزش علمی است یه کم بیشتر مطالعه می کردید و کمی هم تساهل داشتید.

  2. آخه علی کریمی دوهزاری عقده ای که بارها صدای بیگانه علیه ایران بزرگ شدی واز قبل چندتا شوت به توپ کاخ نشین شدی توکه حتی دربین فوتبالیها به بداخلاقی معروفی عددی نیستی که درمقابل استادعباسی رزمنده وجانباز این مملکت که توخونه اجاره ای زندگی میکند قدعلم کنی بله توگفتی ما مردم راخندوندیم بله درست الان هم مثل دلقک هاهم مردم راخندوندی اخه کاخ نشین بی درد توچه به سیاست غلط اضافه کردی

    6
    19
    1. عمو جان شما هر وقت تو مرکز نگاه صد هزار جفت چشم (استادیوم) قرار گرفتی و بعد خودت به خودت لایی نزدی(… …کاخ نشین بودن حق شمام میشه….
      حالا فکر کن دیریبل هم بکنی…
      شوت هم بزنی…
      گل هم بشه….
      مال این حرفا هستی حالاااااا؟!!!

  3. درود بر علی کریمی تمام احاد مردم فهیم و شریف ایران طرفدار علی کریمی هستند و خواهند بود

    2
    1
  4. یه زمانی دهه۷۰هرکی نداشت میخاست تخفیفبگیره میگفت ماکارمندیم وحقوق کارمندی میدن وازاین حرفاچون اونوموقه کارمندازبازاری ظعیفتربودولی الان کارمندخداشدن اینقدچاق وفربه هستن خانوادهای افتاب ندیدشون نمیدونن حقوق روچطورخرج کنن تامیان خرجش کنن دباره واریزمیشه ولخرجی اوناباعث گرونیه به درامدکارمنداهم نگاه داشتباشیداگ ازجنس مردمیدهی نگیدفوتبالیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا