خرید تور تابستان ایران بوم گردی

محمد حسینی به استقلال پیوست ؛ جانشین دانشگر از هوادار آمد

محمد حسینی به استقلال پیوست تا مدافع 27 ساله‌ی فصل پیش هوادار تهران جانشین محمد دانشگر در استقلال باشد. این مدافع بین 6 دفاع برتر فصل قبل لیگ برتر بود.

به گزارش انصاف ورزشی، پس از آنکه محمد دانشگر پس از چندفصل حضور در استقلال به دلیل عدم توافق مالی با آبی‌ها راهی اصفهان و سپاهان این شهر شد، مدیران استقلال به سراغ سیدمحمد حسینی دفاع 27 ساله و گچسارانی تیم هوادار تهران رفتند که سرانجام امروز قرارداد او با تیم استقلال با اعلام باشگاه استقلال رسمی شد.

حالا با این قرارداد و احتمال بازگشت حسین مرادمند، تمدید رافائل سیلوا و تمدید احتمالی عارف غلامی، به نظر می‌رسد استقلال در فصل آتی نیز خیالش از خط دفاعی راحت خواهد بود.

محمد حسینی به استقلال پیوست ؛ جانشین دانشگر از هوادار آمد
محمد حسینی به استقلال پیوست

اما سید محمد حسینی در فصل پیش در 24 بازی برای تیم هوادار به میدان رفت و با عملکرد خوب خود توانست در میان 6 دفاع وسط برتر لیگ گذشته قرار بگیرد. این دفاع گچسارانی پیش از این برای تیم‌هایی چون فجر سپاسی، نفت مسجد سلیمان، سرخپوشان، استقلال خوزستان، ماشین سازی تبریز و هوادار تهران به میدان رفته بود و حالا در جدی ترین چالش دوران ورزشی خود به استقلال پیوسته و باید دید می‌تواند عملکرد خوب خود را تکرار کند یا خیر.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا