خرید تور تابستان ایران بوم گردی

پرحاشیه‌ترین بازیگران زن ترکی چه کسانی‌اند؟

وبلاپگ مدیسه نوشت: اگر فکر می‌کنید که فقط ایرانی‌ها هستند که بازیگران زن ترکی و سریال‌های ترکی را دوست دارند و دنبال می‌کنند، باید بگوییم که سخت در اشتباه هستید. سریال‌های ترکی در سال‌های اخیر به یکی از بزرگترین درآمدهای این کشور تبدیل شده است و در اقصی نقاط جهان از جمله عربستان، اسپانیا، آلمان، ایتالیا و … مردم زیادی هستند که مانند ما به اخبار هنرمندان ترکی علاقه نشان می‌دهند. در این مقاله قصد داریم که شما را با معروف‌ترین و همینطور پرحاشیه‌ترین بازیگران ترکیه‌ای آشنا کنیم.

عناوین مقاله …

هانده ارچل

با درخشش‌های این بازیگر جوان در سریال‌های پرطرفدار دیگر کمتر کسی است که او را نشناسد و یا حداقل یکی از سریال‌های معروف عاشقانه او را تماشا نکرده باشد. این بازیگر زیبا علاوه بر بازیگری به کار مدلینگ نیز مشغول است. در هر دو زمینه نیز زیبایی و استعداد خوبی از خود نشان داده و به همین دلیل است که طرفداران زیادی دارد.

هانده ارچل در یک سریال ایرانی نیز بازی کرده است.

این بازیگر در شهر بالیکسیر ترکیه به دنیا آمد و در رشته هنرهای سنتی در دانشگاه هنرهای زیبای معماری سینان تحصیل کرده است. جالب است بدانید که این بازیگر ابتدای فعالیتش با بازیگری آغاز نشد، بلکه در حرفه مدلینگ خود را شناساند. نقطه اوج فعالیت او سریال عشق بود که نقش حیات اوزون را در آن ایفا کرد.

دیگر سریال‌هایی که او در آن‌ها نقش ایفا کرده است، عبارت هستند از: مروارید سیاه، دختران آفتاب و … . جالب است بدانید که او در سریال مست عشق به کارگردانی حسن فتحی نیز نقش آفرینی کرده است

فحریه اوجن

فحریه اوجن نیز از دیگر بازیگران زن ترکی شناخته شده در میان ایرانیان است که شهرت جهانی هم دارد. این بازیگر دو رگه ترکیه_آلمانی است که در سولینگن آلمان به دنیا آمده است.

فحریه از بازیگران زن ترکی است که در آلمان تحصیل کرده است.

می‌توانیم ادعا کنیم که او به شکل تصادفی وارد دنیای بازیگری شد، چرا که زمانی که در آلمان در دانشگاه هاینریش هاینه در رشته جامعه‌شناسی تحصیل می‌کرد، یک پیشنهاد بازی در یک سریال را دریافت کرد. همسر او در حال حاضر بازیگر و مدل مشهور ترک بوراک اوزچیویت است

عکس بازیگر ترک بوراک اوزچیویت و همسرش

این دو یک فرزند نیز دارند. در سال ۲۰۱۳ این بازیگر در فهرست ۳۰ زن زیبای دنیا قرار گرفت و در این لیست جایگاه نهم را کسب کرد. سریال‌هایی که او در آن‌ها ایفای نقش کرده است، عبارت هستند از چکاوک، سعید و شورا، تا حد مرگ و …

هازال کایا

بسیاری از ایرانیان هازال کایا را با سریال بسیار معروف عشق ممنوعه به یاد می‌آورند که در واقع او را به اوج شهرت رساند. این بازیگر متولد سال ۱۳۶۹ در قاضی انتپ ترکیه است. او دیپلم خود را از یک مدرسه ایتالیایی دریافت کرد و همینطور در رشته طراحی صحنه از دانشگاه بیلگی فارغ التحصیل شده است.

بیشتر طرفداران هازال را از سریال عشق ممنوع به یاد می‌آورند.

او برای تحصیلات عالی خود در دانشگاه بیلگی استانبول ثبت نام کرد. پدر و مادرش که هر دو وکیل هستند، در سن ۷ سالگی طلاق گرفتند. او در سنین جوانی به دنیای هنر و بازیگری معرفی شد و در کودکی به مدت ۷ سال در کلاس های باله و ویولن شرکت کرد. کایا علاوه بر زبان مادری خود ترکی، ایتالیایی و انگلیسی را روان صحبت می کند.

برن سات

این بازیگر نیز با بازی در سریال عشق ممنوعه در میان ایرانیان شناخته شد. او که در حال حاضر یکی از بهترین بازیگران حال حاضر ترکیه است، در سال ۱۳۶۲ در آنکارا ترکیه به دنیا آمد. آغاز فعالیت او در زمینه سرگرمی زمانی بود که در دانشگاه تحصیل می‌کرد. در این زمان او در یک مسابقه در تلویزیون ترکیه شرکت کرد و از این طریق شناخته شد.

برن سات متولد آنکارا است.

این بازیگر توانمند از بازیگران زن ترکی است که تاکنون نه تنها فیلم‌های بسیار زیادی را در کارنامه بازیگری خود به ثبت رسانده، بلکه موفق به کسب جوایزی زیادی نیز شده است. به خاطر بازی در نقش ثمر در سریال عشق ممنوعه توانست جایزه پروانه طلایی را کسب کند

دمت اوگار

دمت اوگار که شهرت بسیار زیادی دارد، متولد سال ۱۳۵۹ در شهر مانیسای ترکیه است. تحصیلات او در زمینه تئاتر بوده و از دانشگاه استانبول فارغ التحصیل شده است. او هم در حوزه سینما و تلویزیون فعال است و هم در زمینه تئاتر در آن‌ها جوایز زیادی را نیز کسب کرده است. او در حوزه موسیقی هم فعالیت‌هایی داشته است.

دمت اوگار در تئاتر نیز فعالیت دارد.

خانواده پدری او آلبانیایی الاصل هستند. در زمانی‌که که امپراتوری عثمانی در حال فروپاشی بود، بخش دیگری از خانواده او که ترک تبار هستند از تسالونیکی، یونان امروزی به ترکیه مهاجرت کردند.

نسلیهان آتاگول

نسلیهان آتاگول شهرت بسیار زیادی با بازی در سریال‌های ترکی نه تنها در میان ایرانیان بلکه به صورت بین‌المللی دست آورده است، اما او تنها در زمینه بازیگری مشغول به فعالیت نیست، بلکه می‌توانید در زمینه مدلینگ نیز فعالیت‌های او را دنبال کنید. این بازیگر در شهر استانبول به دنیا آمده و در رشته تئاتر تحصیلات خود را به پایان رسانده است.

نسلیهان جوایز زیادی را در زمینه بازیگری به دست آورده است.

از جمله فیلم‌هایی که می‌توانید در آن‌ها نقش‌آفرینی او را ببینید، می‌توانیم به سریال‌هایی مانند عشق سیاه، فاتح حربیه، دختر سفیر و … اشاره کنیم. جالب است بدانید که در طول بازیگری خود این بازیگر موفق به کسب جوایز متعددی در این زمینه شده است که توانمندی‌های او را در این زمینه نشان می‌دهد. این بازیگر با کادیر اوغلو ازدواج کرده که او نیز در حوزه بازیگری مشغول به فعالیت است.

دمت اوزدمیر

این بازیگر مشهور ترکیه‌ای در شهر ازمیت ترکیه به دنیا آمده است. این بازیگر که نه تنها در زمینه بازی در سریال‌های ترکی به شهرت رسیده است، بلکه در زمینه‌های مدلینگ و رقص نیز فعالیت‌های گسترده‌ موفقی انجام می‌دهد. سریالی که او را به شهرت رساند، سریال «به تو یک راز خواهم گفت» بود.

دمت در زمینه مدلینگ نیز فعالیت می کند.

این بازیگر در سال ۲۰۱۹ توانست هم بهترین بازیگر ترکیه و هم بهترین مدل این کشور شود. دیگر سریال پرطرفدار او «پرنده سحرخیز» است که در آن در مقابل جان یامان ایفای نقش می‌کند.

الچین سانگو

این بازیگر از یک خانواده قفقازی در شهر ازمیر ترکیه به دنیا آمد. الچین تحصیلات خود را در رشته اپرا از دانشگاه مرسین به پایان رساند. همچنین او در کنار این تحصیلات دوره‌های بازیگری را نیز گذرانده است.

لچین در خانواده‌ای قفقازی به دنیا آمد.

یکی از معروف‌ترین سریال‌هایی که او بازی کرده است، در میان ایرانیان نیز طرفداران زیادی داشته و «عشق اجاره‌ای» نام دارد. او برای ایفای نقش در این سریال جوایز متعددی به دست آورد. الچین از بازیگران زن ترکی به شمار می‌آید که نامش همواره در لیست زیباترین زنان جهان قرار گرفته است.

مریم اوزرلی

این بازیگر سرشناس در میان ایرانیان محبوبیت زیادی دارد و اغلب او را با نام خرم سلطان می‌شناسند. خرم سلطان نام شخصیتی بود که او در سریال «حریم سلطان» بازی می‌کرد که در ایران توسط بسیاری از مردم دیده شد. او متولد سال ۱۹۸۳ در شهر کاسل آلمان است. مادر او آلمانی‌تبار است و از این رو او یک دورگه آلمانی ـ ترکیه‌ای به شمار می‌آيد.

مریم آلمانی‌تبار است.

چرا دوست داریم اخبار سلبریتی‌ها را دنبال کنیم؟

تا به حال از خود پرسیده‌اید که چرا مردم اسامی بازیگران زن ترکی و همینطور بازیگران مرد را اینقدر در اینترنت جست و جو می‌کنند؟ برای مثال معروف‌ترین بازیگران زن ترکی چه کسانی هستند؟ زیباترین بازیگران زن ترکی چه کسانی هستند؟ قد و وزن بازیگران زن ترکی چیست؟

جواب‌ها به این پرسش بسیار زیاد است. اما یکی از اساسی‌ترین آن‌ها این است که انسان‌ها به طور کلی علاقه دارند که به زندگی افرادی معروف و هنرمندانی که طرفدارشان هستند سرک بکشند و از آن‌ها بیشتر بدانند. دلیل دیگر به این خاطر است که تمایل دارند تا حد ممکن از آن‌ها و سبک زندگی آن‌ها الگوبرداری کنند. دلیل هر چه که باشد، وب سایت‌های زیادی هستند که به این نیاز مردم پاسخ دهند، اما خوانندگان و طرفداران باید این نکته را در نظر داشته باشند که ممکن است اخباری که از سلبریتی‌ها می‌شوند، لزوما حقیقت نداشته باشد.

حال شما به ما بگویید کدام‌یک از هنرمندان ترکیه‌ای از نظر شما بهترین و جذاب‌ترین هستند؟ شما طرفدار کدام سریال ترکیه‌ای هستید؟

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا