خرید تور تابستان ایران بوم گردی

رییس بانک مرکزی: دستورات ستاد امر به معروف اعلام شده، این هنوز اول کار است!

رییس کل بانک مرکزی با بیان اینکه، دستورالعمل‌ها و مقرراتی که از سوی ستاد امر به معروف و نهی از منکر به بانک مرکزی ابلاغ شده، گفت: ما در بانک مرکزی و شبکه بانکی کشور آمادگی کامل خود را برای تحقق اهداف محوله از سوی ستاد امر به معروف و نهی از منکر اعلام می‌کنیم.

به گزارش انتخاب، نشست هم اندیشی عفاف و حجاب به ریاست حجت الاسلام صدیقی رییس ستاد امر به معروف و نهی از منکر و با حضور هاشمی گلپایگانی دبیر این ستاد، علی صالح آبادی رییس کل بانک مرکزی، ذبیح الله سلمانی معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت امور اقتصادی و دارایی و مدیران عامل بانک‌‌های دولتی و خصوصی برگزار شد.

در این نشست علی صالح‌آبادی رییس کل بانک مرکزی با بیان اینکه اهتمام ستاد امر به معروف و نهی از منکر، بر موضوع عفاف و حجاب، وظیفه ما را برای توجه به این موضوع مبارک سنگین‌تر می‌کند، گفت: ما در بانک مرکزی و شبکه بانکی کشور وظیفه خود می‌دانیم که در این زمینه با جدیت گام برداریم.

وی افزود: دستورالعمل‌ها و مقرراتی که از سوی ستاد امر به معروف و نهی از منکر به بانک مرکزی ابلاغ شده، به شبکه بانکی کشور نیز اعلام و اطلاع رسانی شده اما این فقط مقدمه کار است که با جدیت، پیگیری می‌شود.

رییس کل بانک مرکزی با اشاره به اهمیت و ضرورت موضوع عفاف و حجاب، ادامه داد: در سیستم بانکی کشور مسوولان فرهنگی باید حضور فعالی داشته باشند. البته تاکید ما بر این است که مسوولان فرهنگی بانک‌ها، به لحاظ اعتقادی تلاش کنند مقوله حجاب و عفاف با آگاهی نهادینه شود.

رییس کل بانک مرکزی در پایان تاکید کرد: ما در بانک مرکزی و شبکه بانکی آمادگی کامل خود را برای تحقق اهداف محوله از سوی ستاد امر به معروف و نهی از منکر اعلام می‌کنیم.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

یک پیام

  1. اقای محترم ..مسئولیت ذاتیت چیست؟؟؟حفظ ارزش پول ملی یا حجاب مشتریان؟؟؟؟میشه بگی درعوالم دیگر چه میگذره؟؟؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا