خرید تور تابستان ایران بوم گردی

وریا غفوری از استقلال جدا شد ؛ کاپیتان را از خانه راندند

وریا غفوری از استقلال جدا شد و با انتشار پستی در صفحه شخصی خود در اینستاگرام از این تیم خداحافظی کرد تا کاپیتان، بر خلاف میل هواداران از استقلال رانده شد.

به گزارش انصاف ورزشی، وریا غفوری کاپیتان محبوب استقلال مورد بی‌مهری مدیران این تیم قرار گرفت و در حالی که تا کنون چند بازیکن جذب این باشگاه شده‌اند و با برخی دیگر نیز تمدید قرارداد صورت پذیرفته است، خبری از تماس با کاپیتان تیم قهرمان نبود موضوعی که تا آنجا پیش رفت که بسیاری این بی‌مهری را به اظهارنظر‌های تند و اعتراضی وریا در خارج از زمین نسبت دادند. غفوری در سالهای اخیر در خصوص موضوعاتی همچون ساقط ساختن هواپیمای اوکراینی، مرگ کولبران، اوضاع اقتصادی و معیشتی، مرگ دخترآبی و … موضع‌گیری های تندی داشته است. وریا حتی مصاحبه با صداوسیما را نیز تحریم کرده است.

غفوری که پس از قهرمانی استقلال نیز از اعتراضات در خوزستان و اوضاع بد اقتصادی حرف زد، در روزهای اخیر تنها یک خواسته داشت و آن هم تمدید قرارداد و خداحافظی از فوتبال با پیراهن استقلال. خواسته‌ای که با دهن کجی مواجه شد و سرانجام وریا غفوری از استقلال جدا شد تا کاپیتان توسط مدیران و به زعم عده‌ای با دستور از بالا از تیم محبوبش جدا شود و فرصت خداحافظی با استقلال را از دست بدهد.

وریا غفوری از استقلال جدا شد

غفوری در پست خداحافظی خود نوشت «بدرود استقلال قهرمان …»

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. یک زمانی در رسانه های داخلی قلم می زدم مدیر یکی از رسانه ها نوشتاری فهمید که بخاطر شکایت یکی از همکاران زن بزوردی به دادگاه کشده خواهد شد همان هفته عکسی مسئله دار را روی جلد مجله قرار داد و زمانی که بخاطر شکایت همکار زن احضار و بازداشت شد وکیل وی درج عکس را علت اصلی دستگیری عنوان کرد و شکایت بانوی همکار را بهانه عنوان کرد حالا این آقای غفوری هم بخوبی می دانست با سنی 35 ساله عذر او بزودی از این باشگاه مطرح خواهد شد بهمین دلیل شروع کرد با سخنانی در جهت تجزیه طلبان و براندازان بنوعی اخراج خود سیاسی عنوان کند تا شاید با این شانتاژ نتوانند او را از میدان بدر کنند و چه زیرکانه انصاف نیوز عنوان می زند این سایت هم دست کمی از آن مدیر ندارد

    3
    6
  2. این قهرمان ملی در آینده ای نزدیک در سن 35 سالگی دعوت به بازی در تیم های رئال و یا لیورپول خواهد شد در بدترین موقعیت سن ژرمن را قبول خواهد کرد این کارا را می کنند که نه تنها مغزها بلکه ساقها هم از کشور فرار می کنند

    4
    2

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا