خرید تور تابستان ایران بوم گردی

آموزش شارژ یوسی پابجی موبایل

رپورتاژآگهی

اگر شما اهل دنیای گیم و بازی‌های ویدیویی هستید و یا آمار تمام بازی‌های آنلاین چندنفره را دارید، غیرممکن است که اسم بازی معروف PUBG یا همان پابجی به گوش‌تان نخورده باشد. این بازی در سال 2018 در کرۀ جنوبی ساخته شد و توانست توجه بسیاری از افراد را در سراسر جهان به خودش جلب کند. پابجی نه‌تنها برای کنسول‌های بازی ایکس‌باکس و پلی‌استیشن قابل دسترسی بود، بلکه نسخۀ اندرویدی آن خیلی زود روانه بازار شد و در دست علاقمندان قرار گرفت.

گیفت کارت یوسی پابجی موبایل چیست؟

یوسی؛ پول رایج در بازی پابجی موبایل است که با داشتن آن می‌توانید اسلحه و هرچیزی که از فروشگاه درون بازی نیاز دارید را بخرید. البته حتماً می‌دانید که پول خرج کردن هم به همین آسانی‌ها نیست و برای داشتن یوسی بیشتر در بازی اول باید هزینۀ آن را پرداخت کنید!

تا فراموش نکردیم، همین اول ماجرا بگوییم که گول سایت‌ها و ربات‌هایی که می‌گویند یوسی رایگان دریافت کنید را نخورید! این سایت‌ها اگر چیزی از حساب شما کم نکنند و به سیستم یا گوشی شما آسیبی وارد نکنند، مطمئن باشید شارژ بازی هم تحویل‌تان نمی‌دهند!

لطفاً ناراحت نشوید و غصه نخورید! ما فکر همه‌جا را کرده‌ایم. چراکه شما با خرید یوسی پابجی موبایل می‌توانید به رویای شیرین خودتان یعنی، دسترسی به فروشگاه درون بازی برسید.

شارژ یوسی اورجینال را به چه روش‌هایی می‌توانیم انجام دهیم؟

ویزا کارت، مستر کارت و خرید گیفت کارت گوگل‌پلی از معتبرترین روش‌هایی است که شما می‌توانید با استفاده از آن‌ها یوسی تهیه کنید، اما با توجه به شرایط فعلی در کشور ایران و عدم وجود بانک‌های بین‌المللی برای دسترسی به ویزا کارت، ما می‌خواهیم یک راه آسان‌تر را جلوی پای شما بگذاریم و آن هم خرید گیفت کارت پابجی موبایل است.

گیفت کارت پابجی موبایل به درخواست علاقمندان این بازی اکنون در وب‌سایت‌ها و سامانه‌های فروش گیفت کارت قابل دسترس است.

مزایای استفاده از گیفت کارت پابجی موبایل چیست؟

پابجی ابتدا مقداری یوسی رایگان در اختیار شما قرار می‌دهد تا بتوانید بازی را آغاز کنید، اما اگر یک گیمر حرفه‌ای هستید و قصد رقابت در این بازی را دارید، باید یوسی بیشتری تهیه کنید و تنها راهش هم استفاده از گیفت کارت پابجی موبایل است.

و اما خرید این گیفت کارت در روند بازی چه مزیّت‌هایی دارد؟

  • بااستفاده از یوسی شما می‌توانید برای بازیکن لباس متناسب و مخصوص هر نوع مسابقه‌ای را تهیه کنید
  • سلاح‌ها، تجهیزات و امکاناتی مانند چتر نجات شخصیت را به‌روز کنید
  • برای رفت‌وآمد و حمل‌ونقل از خودروهای متنوعی استفاده کنید و در مکان‌های مختلفی پنهان شوید و از خودتان دفاع کنید
  • و در نهایت با خرید یوسی پابجی می‌توانید از دیگران جلوتر بروید و امکان پیروزی خودتان را در این بازی مهیج افزایش دهید

نحوۀ استفاده از گیفت کارت پابجی موبایل

بعداز خرید گیفت کارت پابجی موبایل از یک وب‎سایت و یا فروشگاه معتبر مراحل زیر را بادقت دنبال کنید، تا بتوانید به ‌راحتی یوسی خودتان را دریافت کنید:

  1. ابتدا وارد سایت Midasbuy شوید تا اکانت خودتان را بسازید.
  2. سپس در قسمت بالای صفحه سمت راست گزینۀ Login را بزنید.
  3. در صفحۀ جدید روی گزینۀ Register کلیک کنید.
  4. حالا باید اطلاعات و آدرس ایمیل خود را به‌درستی وارد کنید و مجدداً گزینۀ Register را انتخاب کنید.
  5. اکنون وارد ایمیل خودتان شوید و تاییدیه اکانت را چک کنید.
  6. وارد بازی شوید و در قسمت پروفایل آیدی خودتان را که یک عدد ۱۰ رقمی است، یادداشت کنید.
  7. دوباره به سایت Midasbuy برگردید و در قسمت اکانت خودتان علاوه‌بر آیدی، کد گیفت کارت پابجی را وارد کنید.
  8. حالا شارژ یوسی برای شما فعال می‌شود و می‌توانید به بازی رقابتی و هیجان‌انگیز خودتان بازگردید.

نکتۀ فراموش نشدنی: حواس‌تان باشد آیدی و کد گیفت کارت را گم نکنید، به شخص دیگری ندهید و در تمام مراحل از Copy/paste کردن آن پرهیز کنید.

راستی تمام مراحل ساخت اکانت و فعال کردن گیفت کارت پابجی موبایل را با آی‌پی غیر ایران انجام دهید.

خرید گیفت کارت پابجی موبایل

حالا که مزایا و نحوۀ استفاده از گیفت کارت پابچی موبایل را یاد گرفتیم، باید به‌دنبال فروشگاهی معتبر برای خرید آن باشیم. فروشگاهی که اگر هنگام استفاده و یا وارد کردن کد گیفت کارت دچار مشکل شدیم، کمک‌مان کند و به سوالات‌مان پاسخ بدهد.

سامانۀ موبوگیفت پس از 5 سال سابقۀ فروش آنلاین گیفت کارت‌ های مختلف، بنابر درخواست مشتری‌ها و احتمالاً علاقمندان سرسخت بازی پابجی تصمیم به ارائه‌ این گیفت کارت گرفته است.

شما می‌توانید گیفت کارت یوسی پابجی موبایل را در موبوگیفت با قیمت 29 هزار تومان خریداری کنید، در ضمن با خرید این گیفت کارت کد تخفیف یک امتیازی هم خواهید گرفت.

موبوگیفت؛ معتبرترین سامانه خرید گیفت کارت

خرید گیفت کارت آن‌ هم به ‌روش آنلاین ریسک بزرگی است! چراکه از کجا معلوم کُد موردنظر جعلی نباشد؟ اگر بعد از مراحل فعال‌سازی کار نکرد چه؟

خرید آنلااین گیفت کارت از موبوگیفت 2 نکتۀ مثبت دارد:

  1. خیال‎تان از هرچیزی راحت است، چراکه اگر همین حالا وارد سایت موبوگیفت به آدرس www.mobogift.com شوید، می‌بینید که تمام مقررات و قوانین لازم را برای فروش گیفت کارت اورجینال رعایت کرده‌اند و از اُرگان‌های معتبری تاییدیه دارند.
  2. نه‌تنها گیفت کارت موردنظر را به‌سرعت تحویل می‌گیرید، بلکه با هر خرید چند امتیاز هم دریافت می‌کنید و این‌طوری برای خرید‌های بعدی تخفیف دارید. از طرفی مشاوران آنلاین موبوگیفت پاسخگوی تمام سوالات شما هستند، بنابراین می‌بینید که خرید گیفت کارت از موبوگیفت هیچ ریسکی برای شما نخواهد داشت.

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا