خرید تور تابستان ایران بوم گردی

محدودیت های تردد در جاده های شمال

تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۲ تا ۲۴ روزهای جمعه و شنبه از مرزن‌آباد به کرج ممنوع است و در صورت اعلام مأموران پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۶ تا ۲۴ از کرج و آزادراه تهران – شمال به مرزن‌آباد یک‌طرفه خواهد بود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، مرکز مدیریت راه‌های مازندران اعلام کرد:محدودیت‌های ترافیکی تا روز دوشنبه ۲۰ تیرماه در جاده‌های مازندران اعمال می‌شود که بر اساس آن تردد موتور سیکلت تا ساعت ۶ صبح روز دوشنبه از جاده‌های کرج – چالوس، هراز، سوادکوه و بالعکس ممنوع است.

در این مدت تردد موتور سیکلت‌های انتظامی و امدادی برای انجام ماموریت‌های ضروری در مسیر مجاز جریان ترافیک بلامانع خواهد بود.

بر اساس این گزارش تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۲ تا ۲۴ روزهای جمعه و شنبه از مرزن آباد به کرج ممنوع است و در صورت اعلام مأموران پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۶ تا ۲۴ از کرج و آزادراه تهران – شمال به مرزن آباد یک طرفه خواهد بود.

تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۴ تا ۲۴ روزهای یکشنبه و دوشنبه ۱۹ و ۲۰ تیرماه از کرج و ابتدای آزادراه تهران – شمال به مرزن آباد ممنوع بوده و در صورت اعلام مأموران پلیس راه درمحل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۶ تا ۲۴ همان روز از مرزن آباد به کرج و تهران یک طرفه خواهد بود.

تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۴ تا ۲۴ روز یکشنبه ۱۹ تیرماه از رودهن به آمل ممنوع بوده و با اعلام مأموران پلیس راه درمحل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۶ تا ۲۴ همان روز از آب اسک به رودهن (محدوده مشاء) یک طرفه خواهد بود.

درصورت افزایش حجم تردد و عدم گنجایش سطح راه، به منظور تخلیه بار ترافیکی محدودیت‌های مقطعی از سمت جنوب به شمال و بالعکس در محورهای چالوس و هراز اعمال می‌شود.

تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت (به استثناء حاملین مواد سوختی و یا فاسد شدنی) از محور کرج – چالوس و بالعکس و تردد همه تریلرها کماکان از محور هراز ممنوع می‌باشد.

تردد همه کامیون‌ها و کامیونت‌ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۶ تا ۲۴ روزهای جمعه، شنبه، یکشنبه و دوشنبه هفته آینده از جاده هراز ممنوع است.

تردد همه تریلرها به استثنای حاملین موادسوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۲ تا ۲۴ امروز جمعه ۱۷ تیرماه از جاده تهران – سوادکوه – قائمشهر و بالعکس ممنوع است.

تردد همه تریلرها به استثنای حاملین موادسوختی و فاسد شدنی از ساعت ۶ تا ۲۴ روزهای شنبه و یکشنبه ۱۸ و ۱۹ تیرماه از جاده تهران – سوادکوه – قائمشهر و بالعکس ممنوع است.

اجرای این محدودیت‌ها منوط به افزایش حجم تردد در محورها خواهد بود و چنانچه وضعیت ترافیک عادی باشد، با هماهنگی، اجرای محدودیت‌ها لغو خواهد شد.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا