خرید تور تابستان ایران بوم گردی

اظهارات تند فرح بخش: باید 800 زن امضا کننده بیانیه را شلاق زد

حسین فرح‌بخش: باید تمام ۸۰۰ زن امضا کننده بیانیه زنان سینماگر را شلاق زد / اگر کسی خواست خودش یک غلطی بکند و یک جا پشیمان شد، این تعرض جنسی نیست!
.
حسین فرحبخش، از تهیه‌کنندگان پرکار در سینمای ایران، خواستار «شلاق زدن» به سینماگران زنی شد که به «خشونت، آزار و باج‌گیری جنسی» در عرصه سینما و تئاتر اعتراض کرده و خواستار توقف آن شده‌اند.
.
این تهیه‌کننده مردِ سینمای ایران در برنامه رادیویی «سینمامعیار» که بیانیه سینماگران زن و حواشی آن را بررسی می‌کرد از اقدام اعتراضی زنان سینماگر با عنوان «خیانت کثیف» نام برده که «باعث رفتن حیثیت سینما» شده است.
.
او در ادامه در این برنامه متعلق به صداوسیما خواستار محاکمه و شلاق زدن به ۸۰۰ سینماگر زنی می‌شود که با تنظیم یک «آیین‌نامه حقوقی» و درخواست تایید و اجرای آن از سوی خانه سینما خواستار بهبود شرایط کنونی سینما شده‌اند.
.
حسین فرحبخش در برنامه رادیویی جرم زنان معترض را «اشاعه فحشا» خوانده و گفت: «کی برای این‌ها ارزش و احترام قائل است که در قرارداد خود به عنوان تهیه‌کننده این حرفهایی که این‌ها می‌گویند را بگذارد؟»
.
آقای فرحبخش در ادامه تاکید کرده است که «ما این خانم‌ها را به رسمیت نمی‌شناسیم» و «خانه سینما هیئت مدیره و نظام دارد، چه نیاز داریم که به این ۸۰۰ نفر اجازه دهیم بیایند!»
.
او با بیان این که «این‌ها غلط می‌کنند که آبروی ما را می‌برند» در ادامه مدعی می‌شود که «سینما از تمام ارکان این مملکت تمیزتر است»
.
این تهیه‌کننده همچنین زنان سینماگر را در موضوع تعرض و تجاوز جنسی مقصر دانسته و می‌گوید: «اگر کسی خواست خودش یک غلطی بکند و یک جا پشیمان شد، این تعرض جنسی نیست، این احمقی آن آدم است».


امین فردین، پاپاراتزی جنجالی در چندین قسمت اتهاماتی را به حسین فرح بخش درباره سو استفاده جنسی زده بود.

انتهای پیام

بانک صادرات

یک پیام

  1. باید گفت از چه ترسیده اید اگر شما سالم هستید جناب آقای تهیه کننده ؟؟؟
    آن را که حساب پاک است / از محاسبه چه باک است ؟!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا