خرید تور تابستان ایران بوم گردی

پخش زنده یوونتوس و بنفیکا 3 آبان 1401

پخش زنده یوونتوس و بنفیکا 3 آبان 1401 را با ما در انصاف ورزشی ببینید. دو تیم امشب در هفته پنجم لیگ قهرمانان اروپا به مصاف هم می‌روند.

بنفیکا بعد از پیروزی بر رقیب داخلی خود پورتو، حالا امشب در استادیوم زیبای خود میزبان یوونتوس است. برای تماشای پخش زنده بازی یوونتوس و بنفیکا 3 آبان 1401 در ساعت شروع مسابقه از لینک زیر استفاده کنید:

پخش زنده فوتبال یوونتوس و بنفیکا 3 آبان 1401

پخش زنده یوونتوس و بنفیکا 3 آبان 1401

شاید کسی باور نمی‌کرد در گروهی با حضور پی اس جی و یوونتوس، در پایان هفته چهارم این بنفیکا باشد که هم امتیاز با پی اس جی، و با اختلافی  5 امتیازی نسبت به یووه در رده دوم گروه باشد! بنفیکا امسال بعد از سه فصل ناکامی در همه رقابت‌ها عالی عمل کرده و علاوه بر درخششی بی‌نظیر در لیگ، در لیگ قهرمانان هم با کسب دو پیروزی برابر مکابی و یوونتوس (در ایتالیا) و البته دو تساوی با پی اس جی پرستاره، حالا 8 امتیازی و شانس اصلی صعود از گروه است.

از سوی دیگر یوونتوسی که از آن انتظارات زیادی وجود دارد، چه در سری آ و چه در اروپا اصلا خوب نبوده! آن‌ها نه فقط به پی اس جی و بنفیکا که حتی به مکابی هم باختند تا حالا با 3 امتیاز هم امتیاز با نماینده رژیم اشغالگر قدس، در رده سوم جدول باشند. یووه اگر قصد صعود دارد، باید ضمن بردن بنفیکا، در بازی پایانی پی اس جی را ببرد، آن هم در حالی که بنفیکا باید حتما برابر مکابی در بازی آخر شکست بخورد!

برای تماشای پخش زنده بازی یوونتوس و بنفیکا 3 آبان 1401 در ساعت شروع مسابقه از لینک ابتدای مطلب استفاده کنید.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا