خرید تور تابستان ایران بوم گردی

سرهنگی گازانبر به دست، نگران ثمره برجام!

به گزارش انصاف نیوز، «علی نظری»، نماینده ی اصلاح طلب مجلس ششم در یادداشتی تلگرامی نوشت:

در و دیوار شهر تهران به ابتکار نبوغ سرهنگ خان مملو از بیلبوردهای شهرداری تهران است که بر معابر پایتخت نصب شده است.

جناب سرهنگ که به ظاهر دلواپس منافع ملی است در تابلوهای رنگارنگ از مردم پرسیده که دستاورد برجام در یک سالگی برجام چه بوده است؟

او که هنوز سوز سیلی روحانی در مناظره سال 92 را به خاطر دارد، تبلیغات زود هنگامی را برای ریاست جمهوری آغاز کرده است.

سرهنگ برای کسب نظر مثبت دلواپسان در انتخابات 96 دست به شانتاژهایی زده است تا دستاوردهای برجام را نزد افکار عمومی مخدوش کند.

البته وی شانس آورده که طبق آیین نامه ی شورای شهر استیضاح شهردار نیاز به 22 رای دارد.

خاطر آسوده ی سرهنگ اینقدر هم دائمی نیست! به محض ورود او به عرصه ی انتخابات دوازدهمین دوره ی ریاست جمهوری، پرونده ی بزرگراه صدر کافی است تا سرهنگ قید انتخابات ریاست جمهوری را برای همیشه بزند.

به هر حال جناب سرهنگ گازانبر به دست که مصمم است و سودای ورود به پاستور را دارد، چنین شتابان برای تخریب وجهه روحانی از هیچ ابزاری دریغ نمی کند!

اما سرهنگ که دایه ی مهربانتر از مادر شده است، بد نیست بداند که به یمن تدبیر ایشان در شهرداری و سیاست تراکم فروشی بی رویه چگونه دهلیزهای تنفسی شهر مسدود شده است.

به دلسوز برجام که وضعیت ترافیک و تردد تهران را به این روز انداخته است، باید یادآوری کرد که ثمره ی حضور سرهنگ ها منجر به آلودگی صوتی، رژه موشها در سطح جوی آبهای خیابانهای شهری، نابود کردن محیط زیست، استرس زا بودن زندگی در تهران، تخریب باغهای مناطق شمالی و جهنم ساخت و ساز در منطقه 22 شده است!

جناب سرهنگ گازانبر به دست که برای رسیدن به پاستور به هر عملی دست می زند، آیا همان یک بار را که شهرداری از ساختمان خیابان بهشت به پاستور رفت برای این ملت کافی نمی داند؟!

تازه آن شهرداری که مدعی برخورد گازانبری نبود این چنین وطن را ویران کرد، وای به حال روزی که جناب سرهنگ با گازانبرش به مقام ریاست جمهوری برسد!

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. کسی که این قدر داره مغرضانه و از روی غضب نقد (تخریب) می کنه
    میشه به حرفاش استناد که هیچ اعتماد کرد؟!!

    آخه اینقدر کینه؟!!

    1. جناب amins130i ، اتفاقا” اين جناب شهردار گازانبري است که کينه اش تمامي ندارد! تا کي با اين بيلبوردهاي پر هزينه ميخواهد با روحاني (که بشخصه ايرادات بسياري را به وي وارد ميدانم) بجنگد و به زعم خود تلافي شکست سنگين انتخابات دوره قبل را بکند!؟ شهردار گازانبر به دست ، بهتر است به وظائف (شهر، داري) خود برسد بجاي اينکه به سياست ورود کند و گاهي در مورد حرام زادگان آمريکائي دلواپس شود و گاهي به روحاني بتازد و …!!!

    1. مبارکتان باشد کاپي تان تان !! تمامي اش مال شما که خدارا شکر ما هيچ نيازي به ايشان و امثال ايشان و حامياني از جنس شما نداريم!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا