خرید تور تابستان ایران بوم گردی

واحد های صد متری شرق تهران چه قیمتی دارند؟

نادیا سیه کار در اقتصاد آنلاین نوشت: محله‌های شرق تهران یکی از شلوغ ترین و محبوب ترین بخش های شهر تهران می باشد.شرق تهران علاوه بر قیمت مناسب، از امکانات نسبتا خوبی نیز برخوردار است. به همین علت این گزارش را به بررسی واحد های ۱۰۰ متری این منطقه اختصاص داده‌ایم.

اگر قصد سرمایه‌گذاری در محله نیرو هوایی را دارید، می‌توانید واحدی نوساز را در این محله با متراژ ۹۸ متر و ۲ اتاق خواب، به قیمت ۵ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان خریداری کنید. همچنین واحدی دیگر که ۱۵ سال از ساخت آن گذشته باشد با متراژ ۹۸ متر و ۲ اتاق خواب، قیمتی معادل ۳ میلیارد و ۸۵۰ میلیون تومان دارد.

واحد آپارتمانی ۱۰۰ متری در مجیدیه که ۳ سال از ساخت آن گذشته باشد و ۲ خوابه باشد، ارزشی معادل ۴ میلیارد و ۴۵۰ میلیون تومان دارد.

اگر تمایل به خرید واحد آپارتمانی نوساز در نارمک را دارید، میتوانید واحدی ۹۷ متری با ۲ اتاق خواب را به قیمت ۵ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان‌خریداری کنید. همچنین واحد نوساز دیگری در همین محله با متراژ ۹۶ متر و ۲ اتاق خواب قیمتی معادل ۴ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان دارد.

واحدی ۱۰۰ متری در تهران‌نو که ۶ سال از ساخت آن گذشته باشد و ۲ خوابه باشد، در روز های گذشته معادل ۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان قیمت‌گذاری شده است.

اگر با سرمایه‌ای معادل ۳ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان قصد خرید خانه در محله پیروزی را دارید، می‌توانید واحدی نوساز با متراژ ۹۶ متر و ۲ اتاق خواب را با این بودجه خریداری کنید. همچنین واحدی دیگر با متراژ ۱۰۰ متر و ۲ اتاق خواب در همین محله با توجه به نوساز بودن سازه، قیمتی معادل ۳ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان دارد.

مسکن

توجه داشته‌باشید این ارقام براساس واحدهایی است که در تهران به فروش گذاشته شده و قطعا به طور دقیق قیمت مسکن در محله‌های یاد شده را تبیین نمی‌کند. قیمت مسکن در هرمنطقه مطابق با سن بنا، امکانات واحد، کوچه و خیابان، شرایط مالک و فروشنده و… متفاوت خواهد بود.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا