خرید تور تابستان ایران بوم گردی

صعود والیبال ایران به فینال لیگ ملت‌ ها ؛ ایران 3 _ صربستان 0

صعود والیبال ایران به فینال لیگ ملت‌ ها سرانجام رقم خورد و سروقامتان دلاور والیبال ایران با پیروزی سه بر صفر برابر صربستان به مرحله نهایی این رقابت ها رسید.

به گزارش انصاف ورزشی، تیم جوان شده‌ی والیبال ایران با هدایت بهروز عطایی در حالی که بدون مهره‌های تاثیرگذار نسل پیش خود همچون سعید معروف، امیر غفور، محمد موسوی و فرهاد قائمی با چهره‌ای بسیار جوان وارد مسابقات لیگ ملت‌های والیبال 2022 شد، توانست با کسب 7 پیروزی و تحمل 5 شکست جواز حضور بین 8 تیم برتر در مرحله فینال لیگ ملت ها را به دست آورد و افتخاری دور از انتظار را رقم بزند.

در این رقابت ها علاوه بر آنکه میلاد عبادی پور بهترین بازی‌های خود با لباس تیم ملی را انجام داد، امین اسماعیل نژاد و امیرحسین اسفندیار نیز درخشش بی نظیری داشتند و شاگردان بهروز عطایی به بهترین شکل ممکن خودشان را ثابت کردند.

سروقامتان ایران احتمالا و در صورت عدم پیروزی سه امتیازی هلند در دیدار امشب به عنوان تیم هفتم به بولونیا خواهند رفت و با تیم دوم که فردا مشخص خواهد شد مصاف خواهد کرد.

پخش زنده لیگ ملت های والیبال 2022 امروز 19 خرداد
صعود والیبال ایران به فینال لیگ ملت‌ها

گفتنی است صعود والیبال ایران به فینال لیگ ملت‌ ها با پیروزی سه بر صفر امروز مقابل صربستان رقم خورد ست اول با پیروزی 35 بر 33 ست دوم با نتیجه‌ی 25 بر 21 و ست سوم با نتیجه‌ی 25 بر 12 به نفع جوانان بهروز عطایی به پایان رسید.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا