خرید تور تابستان ایران بوم گردی

پلیس راهور سارقان مسلح و شلیک به من را دید اما کاری نکرد!

اولین گفت‌وگوی علی صفایی، قهرمان اسبق کشتی، بعد از حادثه‌ی شنبه شب

علی صفایی، قهرمانان اسبق کشتی، درباره‌ی حادثه‌ای که پریشب برای او اتفاق افتاد، گفت: پلیس راهور در محل حادثه شلیک سارقان به من حضور داشت. با پای زخمی سریع خودم را به آنها رساندم و کمک خواستم. اما گفتند که باید به 110 زنگ بزنم و به آنها هیچ ارتباطی ندارد. اگر پلیس راهور دنبال سارقان می‌رفت، با توجه به شلوغی بزرگراه امام علی (ع) می‌شد آنها را دستگیر کرد.

انصاف نیوز: شنبه شب ساعت 22:10 در بزرگراه امام علی (ع) درست در شلوغی زیر پل همت سه نفر مسلح لندکروز مربی تیم کشتی نوجوانان و مشاور در امور بدنسازی و عضو کمیته آمادگی جسمانی انستیتو کشتی را ربودند و با شلیک دو گلوله به پای او از مهلکه گریختند. علی صفایی در گفت‌وگو با خبرنگار انصاف نیوز در تشریح این حادثه تاکید کرد: شنبه شب در حال عبور از جنوب به شمال بزرگراه امام علی (ع) بودم که زیر پل همت یک ماشین از پشت به ماشینم زد. به هوای این که تصادف کرده‌ام از ماشین پیاده شدم.

این قهرمانان اسبق کشتی افزود: سه نفر از خودرو پیاده شدند و یک نفر در ماشین آنها ماند. هر سه نفر با کلت کمری به سمت من نشانه رفتند. من مقاومت کردم و با آن که بزرگراه خیلی شلوغ بود اما هر سه نفرشان کلت داشتند و با مقاومت من آن را به سمتم گرفتند. البته شکمم را نشانه گرفته بودند و وقتی من دستش را گرفتم و پایین آوردم یک تیر به ساق پا و یک تیر به زانوی من شلیک کرد. بعد هم سه نفری سوار ماشینم شدند. من باز هم آنها را رها نکردم و با همان شرایط دنبالشان می‌رفتم چون بزرگراه شلوغ بود. اما ماشین پشتی (متعلق به سارقان) که یکی از سارقان در آن نشسته بود و نمی‌دانم مسلح بود یا نه، با ماشین به من زد و از روی پایم رد شد. از آن به بعد نتوانستم تقعیب‌شان کنم.

او در ادامه گفت: در همین لحظه چشمم به پلیس راهور خورد. با همان حال، خودم را سریع به آنها رساندم و کمک خواستم. اما آنها گفتند که باید به 110 زنگ بزنم و به آنها هیچ ارتباطی ندارد. اگر پلیس راهور دنبال سارقان می‌رفت، با توجه به شلوغی بزرگراه امام علی (ع) می‌توانست آنها را دستگیر کند. در آگاهی پرونده‌ای تشکیل شده اما با گذشت دو، سه روز هنوز هم خبری از سارقان نیست. به نظرم آنقدر در شهر دوربین هست که بتوانند سارقان را بگیرند اما برایشان مهم نبود که اتفاقی برای من افتاده است. دو موبایل و مدارک هویتی‌ام در ماشین بود و سارقان آنها را با خود بردند.

علی صفایی با ناراحتی، تاکید کرد: با این گلوله‌ای که به زانوی من اصابت کرد دیگر باید ورزش را ببوسم و کنار بگذارم. البته محمد طلایی، علیرضا دبیر و حمیدرضا حاجوی، شهردار منطقه یک پیگیر این حادثه بودند.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. شما که شناخته شده هستی و آشنا داری اینجوری کلاهت پس معرکه هست دیگر وای به حال ما مردم عادی. اگر کشته هم شویم آب از آب تکان نمی خورد.

  2. اگه پلیس تعقیب می کرد و اونا بر می گشتن پلیس رو می زدن راهور مقصر اعلام می شد…… دیوار پلیس کوتاه بزنه کل بدنه رسانه ها میشن دشمن پلیس نزنه همونا میشن طلبکار

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا