خرید تور تابستان ایران بوم گردی

راهنمای خرید ماشین ظرفشویی، بررسی مهمترین نکات

رپورتاژ آگهی

یکی از ضروری ترین لوازم موجود در منزل که به نوعی در مصرف انرژی و زمان نیز صرفه جویی به عمل می آورد، ماشین ظرفشویی است. با توجه به تنوعی که در مدل و برند ماشین ظرفشویی وجود دارد، احتمال اینکه انتخاب برای شما دشوار باشد، دور از باور نیست. با این حال برای انتخاب، شما به یک راهنمای خرید ماشین ظرفشویی نیاز خواهید داشت که ما در این مقاله ما سعی کرده ایم تا با ارائه نکات خرید ماشین ظرفشویی، تا حدودی انتخاب را برای شما آسان کنیم.

مدل مَد نظر شما کدام است؟ روکار، مبله یا توکار؟

به طور معمول ماشین ظرفشویی ها در انواع روکار، توکار و مبله در بازار موجود هستند که شما با توجه به طراحی و فضای آشپزخانه خود می توانید مدل مَد نظررا انتخاب کنید. توجه داشته باشید که ظرفشویی های توکار داخل کابینت، روکار یا همان رومیزی روی کابینت و مدل های مبله را هر کجای آشپزخانه با توجه به سیستم لوله کشی و تخلیه آب ( فاضلاب ) آشپزخانه می توانید قرار دهید.
با در نظر گرفتن موضوع، قبل از خرید ماشین ظرفشویی حتماً محل قرار گیری دستگاه را در آشپزخانه تعیین کنید.

طراحی، پارامتری برای راهنمایی خرید ماشین ظرفشویی

از دیگر نکاتی که باید در یک راهنمای خرید ظرفشویی به آن پرداخت، طراحی و ظاهر است. در هنگام خرید سعی کنید مدلی را انتخاب کنید که دارای رنگبندی باشد که بتوانید متناسب با دیگر لوازم موجود در آشپزخانه آن را سِت کنید. چرا که اگر رنگ ماشین ظرفشویی با دیگر لوازم آشپزخانه شما مَچ نباشد، مسلماً نمای ناخوشایندی را به فضای آشپزخانه شما می دهد.
 با توجه به اینکه بوش از طراحی بسیار مینیمال و در عین حال شیک برای ماشین ظرفشویی های خود استفاده کرده است. در صورتی که قيمت ظرفشويي بوش را چندان در اولویت قرار ندهید، انتخاب ماشین ظرفشویی را می توانید از این برند انجام دهید.

ظرفیت، مهم ترین شاخص در انتخاب ظرفشویی

اگر از ما راهنمایی خرید ماشین ظرفشویی را بخواهید، قطعاً تأکید ما در هنگام خرید ظرفشویی توجه به ظرفیت مناسب است. چرا که شما می بایست با توجه به تعداد افراد خانواده ظرفیت مناسب را انتخاب کنید. چنانچه دارای یک خانواده کم جمعیت هستید خرید بهترین ماشین ظرفشویی در ظرفیت های 6 و 12 نفره برای شما بسیار ایدئال خواهد بود. اما اگر یک خانواده متوسط یا پر جمعیت داشته باشید و یا مهمانی های شما زیاد است، انتخاب ظرفشویی در ظرفیت 13 و 14 نفره گزینه های بهتری خواهند بود.
البته با توجه به مناسب بودن قیمت ماشین ظرفشویی 13 نفره و اینکه از لحاظ ظرفیت تفاوت چندانی با مدل های 14 نفره ندارد، پیشنهاد ما این است که ماشین ظرفشویی با ظرفیت 13 نفره را در انتخاب های اول خود قرار دهید. این نکته را نیز در نظر داشته باشید که ابعاد ماشین ظرفشویی های 13 نفره نسبت به مدل های 14 نفره فضای کمتری را به خود می گیرد. بنابراین باید گفت که اندازه ماشین ظرفشویی باید متناسب با مساحت آشپزخانه شما باشد. این موضوع سبب می شود تا هم در جای دادن دستگاه مشکلی نباشد و هم اینکه جلوه آشپزخانه شما زیباتر به نظر برسد.

مصرف انرژی ماشین ظرفشویی نکته ای در خرید ماشین ظرفشویی

از مهم ترین نکات خرید ماشین ظرفشویی توجه کردن به میزان مصرف انرژی دستگاه است. رتبه انرژی که برای ماشین ظرفشویی در نظر گرفته شده است نشان دهنده انرژی مصرفی دستگاه است. چنانچه کلاس انرژی ظرفشویی در رده بالاتر قرار گیرد به این معنا است که دستگاه شما کم مصرف تر است و هر چه در رتبه های پایین تر قرار گیرد یعنی ماشین ظرفشویی شما مصرف بیشتری دارد.
به عنوان مثال یک ماشین ظرفشویی با کلاس انرژی ++A قطعاً انرژی کمتری به نسبت یک دستگاه با رتبه A یا B مصرف می کند. با این حال در نظر گرفتن میزان انرژی مصرفی دستگاه یکی از موارد اصلی است که در راهنمایی برای خرید ماشین ظرفشویی باید به آن توجه شود.

توجه کردن به برنامه های شستشو، از مهم ترین ها در راهنمای خرید ماشین ظرفشویی

ماشین ظرفشویی ها دارای برنامه های متنوع شستشو هستند که کاربران می توانند متناسب با جنس ظروف و میزان کثیفی، برنامه مناسب را انتخاب کنند. شما با انتخاب برنامه مناسب نه تنها یک شستشوی فوق العاده را تجربه خواهید کرد بلکه تا حد زیادی از مصرف بی رویه انرژی نیز جلوگیری می کنید. از مهم ترین برنامه هایی که یک ماشین ظرفشویی برای شستشوی ایدئال ظروف باید داشته باشد، عبارتند از:
شستشوی بهداشتی، شستشو با نصف ظرفیت، شستشوی سریع، شستشو با توجه به میزان کثیفی، شستشوی ظروف شیشه ای، شستشو با آب داغ، قابلیت بخار شو، سیستم صرفه جویی در مصرف آب، خشک کن، شستشوی قابلمه، برنامه پیش شستشو برای شستشوی بهتر ظروف. این ویژگی ها هر کدام به نوعی در تمیزی بیشتر ظروف نقش دارند که توجه کردن به آنها در هنگام خرید می تواند در نتیجه نهایی شستشو تءثیر گذار باشد.

نویز ماشین ظرفشویی هنگام شستشو زیاد است!

توجه کردن به میزان نویز و صدای ماشین ظرفشویی یکی دیگر از موارد اصلی است که در این راهنمای خرید ماشین ظرفشویی درباره آن توضیح می دهیم. زیرا بسیاری از کاربران به این موضوع اهمیت خاصی می دهند و بیشتر به دنبال محصولی هستند که کمترین نویز و صدا را داشته باشد. میزان نویزی که ماشین ظرفشویی ها تولید می کنند با توجه به نوع مدل و برند متفاوت است.
 به عنوان مثال بهترین ماشین ظرفشویی بوش به دلیل بهره مند شدن به موتور EcoSilence Drive در هنگام شستشو کاملاً بی صدا هستند. البته باید متذکر شویم در حالت کلی ماشین ظرفشویی ها نویز و صدای زیادی ندارند. به عبارتی در هنگام شستشو شما صدای آزار دهنده ای را احساس نخواهید کرد.

برند چقدر در راهنمای خرید ظرفشویی مهم است؟

زمانی که شما از یک فروشنده درخواست راهنمایی خرید ماشین ظرفشویی را دارید، قطعاً برند را به عنوان یکی از پارامترهای اصلی برای شما توضیح خواهد داد. از آنجایی که برندهای مختلفی تولید و عرضه ماشین ظرفشویی را در آرشیو کاری خود دارند، می توان گفت انتخاب ماشین ظرفشویی به نیاز ها و بودجه شما بستگی دارد. چرا که برنامه های شستشو و قیمت در هر برند می تواند متفاوت باشد.
با این وجود اگر به دنبال خرید ظرفشویی با حداکثر امکانات در قیمت بالا هستید برند بوش، اگر قصد انتخاب ظرفشویی با قیمت مناسب و امکانات جدید برای یک شستشوی ایدئال را دارید برند ال جی و در نهایت اگر می خواهید مدلی را انتخاب کنید که در رِنج پایین و با امکانات لازم باشد برند سامسونگ، پیشنهاد ما به شما است.

قیمت، ویژگی مهم در راهنمایی برای خرید ماشین ظرفشویی

زمانی که شما قصد خرید ماشین ظرفشویی را دارید فروشنده مواردی را برای راهنمایی خرید ماشین ظرفشویی در اختیار شما قرار می دهد. این نکات نه تنها اطلاعات شما را از محصول بیشتر می کند، بلکه در قیمت مدل انتخابی شما نیز بی تأثیر نیست. عوامل بسیاری همچون، برند، مدل، ظرفیت، بهره مند شدن دستگاه به برنامه های شستشو و میزان مصرف انرژی سبب شده اند تا قیمت ظرفشویی در رِنج های متفاوتی عرضه شوند. با توجه به این ویژگی ها شما می توانید متناسب با بودجه ای که دارید ماشین ظرفشویی مناسب را انتخاب و خریداری کنید.

خرید بهترین ماشین ظرفشویی با تضمین اصل بودن از آترین پلاس

انتخاب ماشین ظرفشویی به موارد بسیاری بستگی دارد که ما در مقاله راهنمای خرید ظرفشویی با ذکر نکات اصلی این امکان را برای کاربران ایجاد کرده ایم تا بتوانند با توجه به انتظاراتی که از ماشین ظرفشویی انتخابی و بودجه ای که در نظر گرفته اند، مدل خود را خریداری کنند. البته در نظر داشته باشید که ما نیز در فروشگاه آترین پالاس گزیده ای از بهترین و اصلی ترین مدل ماشین ظرفشویی ها را برای مشاهده در اختیار کاربران قرار داده ایم.
در صورت تمایل به خرید می توانند با تضمین اصالت و سلامت، گارانتی 18 ماهه، پرداخت در محل، ارسال سریع و بهترین قیمت، سفارش خود را به ثبت برسانند. همچنین می توانند در صورت نیاز به مشاوره خرید ماشین ظرفشویی با کارشناسان فروش ما تماس بگیرند و پاسخ دهی لازم را دریافت کنید.

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا