خرید تور تابستان ایران بوم گردی

اسکوچیچ برکنار شد ؛ دراگان در حسرت گندم قطر!

با تصمیم کمیته فنی فدراسیون فوتبال اسکوچیچ برکنار شد و تیم ملی در جام جهانی قطر مربی دیگری خواهد داشت. البته تصمیم این کمیته باید به تایید هیئت رییسه برسد.

به گزارش انصاف ورزشی، پس از کشمکش‌های بسیاری که بر سر نیمکت تیم ملی فوتبال ایران در فاصله‌ی چهار ماه به جام جهانی 2022 قطر شکل گرفت، سرانجام و با تصمیم کمیته‌ی فنی فدراسیون فوتبال ایران دراگان اسکوچیچ از سمت سرمربیگری تیم ملی ایران برکنار شد تا در حسرت مربیگری در جام جهانی فوتبال بماند. البته این تصمیم باید به تایید هیئت رییسه فدراسیون فوتبال میز برسد هرچند کار دیگر تمام است.

در روزهای گذشته حواشی بسیاری پیرامون نیمکت تیم ملی ایران شکل گرفته بود و عده‌ای اخراج اسکوچیچ را قطعی می‌دانستند اتفاقی که نهایتا رخ داد؛ البته بسیاری این تصمیم را تصمیمی گرفته شده در نهاد های بالاتر از فدراسیون فوتبال می‌دانستند و حتی گفته شد مهدی طارمی و علیرضا جهانبخش اخراج اسکوچیچ را از ابراهیم رییسی درخواست کرده‌اند.

روزهای گذشته حتی این موضوع سبب دو دستگی شدید بازیکنان تیم ملی شده بود و عده‌ای چون سردار آزمون و علیرضا بیرانوند از اسکوچیچ حمایت کرده بودند و کاپیتان های تیم ملی از جمله احسان حاجی صفی، علیرضا جهانبخش، کریم انصاری فرد و مهدی طارمی موضعی عکس گرفته بودند.

گفتنی است بازگشت کارلوس کیروش به ایران بیشترین طرفدار را در میان کاربران شبکه‌های اجتماعی دارد اما شنیده‌ها از آن حکایت دارد که در راستای برخی از سیاست‌ها در ارکان بالادستی شانس یک مربی ایرانی برای هدایت تیم ملی در قطر بیشتر است.

رسمی| اسکوچیچ برکنار شد ؛ دراگان در حسرت گندم قطر!
رسمی| اسکوچیچ برکنار شد

به هرروی اسکوچیچ برکنار شد و حالا باید دید چه نامی از میان نام‌هایی چون علی دایی، کارلوس کیروش، جواد نکونام، برانکو ایوانکوویچ، امیرقلعه نوعی و … روی نیمکت تیم ملی ایران خواهد نشست.

بیشتر بخوانید: بیانیه‌ی فدراسیون فوتبال بعد از جلسه با اسکوچیچ ؛ برزخ کامل

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا