خرید تور تابستان ایران بوم گردی

بهروز عطایی مجانی کار می‌کند ! شرایط عجیب مربی تیم ملی والیبال

بهروز عطایی مجانی کار می‌کند ! این تنها نتیجه‌ای است که می‌شود از صحبت‌های دبیرکل فدراسیون والیبال ایران در واکنش به حواشی مربوط به حقوق عطایی گرفت.

به گزارش انصاف ورزشی، نتایج خوب تیم ملی والیبال ایران با بهروز عطایی و صعود به دور نهایی لیگ ملت‌های والیبال 2022 تشویق و تحسین بسیاری را برانگیخته است تا آنجا که برخی به دنبال مربی وطنی برای تیم ملی فوتبال هستند.

در همین راستا مصطفی کارخانه مربی با سابقه والیبال با حضور در یک برنامه تلویزیونی اعلام کرد که حقوق عطایی روزی 150 هزار تومان است در حالی که قرارداد آلکنو نجومی بود.

این اظهارنظر واکنشهای بسیاری را درپی داشت اما واکنش دبیرکل فدراسیون قضیه را عجیب تر هم کرد چرا که وی اعلام کرد مربیان ایرانی به مانند بازیکنان ملی حقوقی دریافت نمی‌کنند و سرباز ملی محسوب می‌شوند و آن 150 هزارتومانی هم که اعلام شده هزینه ایاب و ذهاب مربیان است!

بهروز عطایی مجانی کار می‌کند ! شرایط عجیب مربی تیم ملی والیبال
بهروز عطایی مجانی کار می‌کند

میلاد تقوی دبیرکل فدراسیون والیبال کشورمان در این باره گفت: «فدراسیون والیبال هیچ گونه قراردادی با مربیان ایرانی برای تیم‌های ملی ندارد و مبلغ ۱۵۰ هزار تومانی که امروز در رسانه‌ها دست به دست می‌شود تنها هزینه ایاب و ذهاب مربیان است که مصوبه سال گذشته است و ما در سال جدید هیچ مصوبه‌ای نداشتیم در این خصوص که بخواهیم پرداخت کنیم. مربیان ایرانی بدون هزینه در تیم‌های ملی کار می‌کنند و وزارت و ورزش و کمیته ملی المپیک هم در این خصوص مصوبه‌ای ندارد. مربیانی که در تیم‌های ملی فعالیت می‌کنند تنها می‌توانند در ۶ ماهه دوم سال در لیگ برتر حضور پیدا کنند و با قرار بستن با باشگاه‌ها فعالیت خود را ادامه دهند.»

نتیجتا باید گفت بهروز عطایی مجانی کار می‌کند مسئله‌ای که هرچه در مورد عجیب بودن آن بگوییم بازهم کم است.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. عرض سلام وادب.
    تنها چیزی که می توانم بگویم بعنوان یک عضو کوچک والیبال آقای عطایی را تحسین و ایشان را قابل تمجید می دانم وانتظار می رود فدراسیون هم ارزش واقعی ایشان را بداند.

  2. چرا اینقدر از این مزعخلبات می‌دین به خورد ملت مظلوم ایران خودتون رو مسخره کنید دلقک های روی زمین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا