خرید تور تابستان ایران بوم گردی

رضا اسدی از پرسپولیس جدا شد

رضا اسدی از پرسپولیس جدا شد تا سرنوشت یکی از جنجالی‌ترین چهره‌های پیش فصل سال گذشته فوتبال ایران به بدترین شکل ممکن رقم بخورد.

به گزارش انصاف ورزشی، رضا اسدی هافبک فصل پیش سرخ‌ها که در جدال تیم‌های بزرگ ایران برای جذب وی، پرسپولیس را انتخاب کرده بود و یکی از قراردادهای گران فوتبال ایران را با این تیم به امضا رسانده بود، پس از یک فصل ناموفق جمع سرخ‌ها را ترک کرد.

از فولاد خوزستان به عنوان مقصد بعدی این هافبک 27 ساله یاد می‌شود.

رضا اسدی از پرسپولیس جدا شد و با انتشار این متن در اینستاگرام از هواداران پرسپولیس خداحافظی کرد:

«روزی که برای اولین بار پیراهن خوش رنگ پرسپولیس رابرتن کردم ، گفتم که میدانم چه پیراهنی را می پوشم اما اشتباه میکردم، باید این پیراهن را برتن کرده باشی و در کنار شما هواداران فهیم و مهربان پرسپولیس بزرگ زندگی کرده باشی تا بدانی این پیراهن چه اتفاق بزرگ و زیبایی است. حالا به هر دلیلی مجبورم که از شما جدا شوم ، می دانم و به همین خاطر خداحافظی با شما خیلی سخت است!
همه تلاشم را کردم که بتوانم حتی شده به اندازه یک لبخند کوچک،شما را شاد کنم. درست است که تعداد دقایقی که به میدان رفتم خیلی زیاد نبود اما در همین دقایق هم، سعی ام این بود سربازی باشم که قدر پیراهنی را می داند که برتن می کند. ریاضیات می گوید که زدن 4 گل و دادن سه پاس در یک فصل برای یک هافبک دفاعی، بازیکنان بسیاری را در همین لیگ تبدیل به ستاره می کند اما برای من کم بود.من وظیفه خود می دانستم که بسیار بیشتر از این حال دل شما را خوب کنم. اما نشد که بشود…

رضا اسدی از پرسپولیس جدا شد
رضا اسدی از پرسپولیس جدا شد

دوست ندارم گلایه بکنم. در طول فصل هم سعی کردم کمترین حاشیه را برای تیم محبوبم ایجاد کنم. مصاحبه نکردم، کمترین فعالیت را در فضای مجازی انجام دادم تا آرامش پرسپولیس در مسیر موفقیت از جانب من تهدید نشود. حرف زیاد بود و زیاد است. اما ترجیح دادم سکوت کنم و روی تمرین تمرکز کنم.اما هیچ وقت نپرسیدم، این رقم ها که در مورد مبلغ قرارداد من گفته می شود، از کجا آمده؟ هیچ وقت نگفتم چرا وقتی اولین گل فصل پرسپولیس را به فولاد زدم، با این همه هجمه منفی مواجه شدم؟ نپرسیدم چرا در مسابقه ای که سهم من تنها ده دقیقه بازی بود، آن هم در دقایقی که تیم عقب بود، باز هم من را به عنوان مقصر معرفی می کردند؟ روی کدام گل خورده تیم مقصر بودم ؟ من چه هیزم تری به چه کسی فروخته بودم؟ چرا این همه دروغ ، چرا این همه حاشیه؟
و بسیار سوال دیگر که حالا حتی به دنبال جواب برای آن ها نمی گردم.
پرسپولیس برای من خاطره هواداران مهربانی است که با خودم حفظ خواهم کرد. برای همین خاطره ها است که علی رغم همه پیشنهادهایی که بود،به احترام همه هواداران پرسپولیس و سرمربی محترم تیم ، تا این لحظه صبر کردم تا حجم خاطره ها اضافه شود و بتوانم شاید کمی بیشتر لطفتان را جبران کنم … اما انگار بعضی فاصله ها با صبر هم پر نمی شود، امیدوارم اشتباه کنم اما حسی به من می گوید که کسانی نمی‌خواستند پس به خواسته آن ها احترام می گذارم تا باز تهدیدی برای آرامش پرسپولیس نباشم
رفتن معنای جدایی نمی دهد. پرسپولیس و هواداران پرشورش را هیچ گاه فراموش نمی کنم.»

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا