خرید تور تابستان ایران بوم گردی

یادداشتم را به کلی تغییر دادند!

فردین علیخواه جامعه شناس طی یادداشتی اینستاگرامی نوشت: قبلا در این صفحه گفته ام که متاسفانه نوشته هایم با نام و حتی مواردی با عکس دیگران منتشر می شود. ولی باور کنید این مورد بسیار عجیب و غریب است. وقتی مطلب خودم را که در پست قبلی منتشر کردم می خوانم اصلا متوجه نمی شوم که متن چه می گوید. مگر داریم؟ مگر می شود؟ نام این عمل را چه می توان گذاشت؟ فقط یک پاراگراف را در ادامه می آورم:

متنی که من نوشته ام: در کشورهای توسعه‌یافته به دلیل تنوع اجتماعی، همواره دغدغه «ادغام اجتماعی» وجود داشته است و این پرسش که چه سیاست‌ها و سازوکارهایی اتخاذ شود تا مرز بین «ما» و «دیگری» در جامعه کاهش یابد. چه سیاست‌هایی اتخاذ شود تا شکاف بین «ماها» و «دیگری‌هایی» که احتمالا خاستگاه دینی، قومیتی، جنسیتی، و طبقاتی دارند یا ناشی از سبک زندگی‌اند به کمترین میزان ممکن کاهش یابد و گروه‌های مختلف اجتماعی، دگرپذیر شوند و با خویشتنداری در کنار هم زندگی کنند.
در این زمینه، نهادهای مختلف اجتماعی تلاش می‌کنند تا مدارای اجتماعی را اشاعه دهند چرا که خوب می‌دانند گسترش دگرناپذیری بدون شک جامعه را به سوی «دگرزنی»، و «دگرکُشی» سوق می‌دهد. تاریخ به آنان آموخته است که گسترش دگرناپذیری، تمام گروهها، چه صاحب قدرت و چه فاقد قدرت را، به سوی نابودی خواهد کشاند.

متن منتشر شده :
در کشورهای توسعه‌یافته به دلیل تفاوت‌های اجتماعی، همواره دغدغه «روابط عمومی» وجود داشته و باید برای کاهش شکاف بین «ما» و «یکی دیگر در جامعه»، سیاست‌ها و رویه‌ها اتخاذ شود. کدام سیاست باید بپذیرد که تفاوت‌های بین «ما» و «دیگران» که ممکن است مذهبی، نژادی، قومی یا طبقاتی باشد یا از زندگی به حداقل برسد و به صورت گروهی کاهش یابد؟ و با هم بودن و خودکنترلی
در این راستا، شرکت‌های رسانه‌های اجتماعی تلاش می‌کنند تا مدارا را در بین مردم گسترش دهند، زیرا به خوبی می‌دانند که گسترش نابرابری منجر به «تغییر» در جامعه می‌شود. قتل عام». تاریخ به آنها آموخته است که گسترش برگشت ناپذیری منجر به نابودی کل گروه خواهد شد، چه آنهایی که می توانند و چه کسانی که نمی توانند.

دغدغه ادغام اجتماعی به دغدغه روابط عمومی تغییر یافته. هم متأسف می شوم هم خنده ام می گیرد
با هم بودن و خودکنترلی
راستی. کلمه « قرارگاه» را به «پارک» تغییر داده اند. چند سطر بعدتر دوباره کلمه قرارگاه به « باغ» تغییر یافته است. به نظرتان بیشتر شبیه شوخی نیست؟
آخر نکته جالبش آن است که در صفحه اول عکس و عنوان نوشته مرا در این سایز منتشر کرده اند و بعد متن را نابود کرده اند.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا