خرید تور تابستان ایران بوم گردی

میلاد عبادی پور کاپیتان تیم ملی والیبال می‌ماند

میلاد عبادی پور کاپیتان تیم ملی والیبال می‌ماند چراکه به گفته بهروز عطایی بازگشت محمد موسوی به تیم ملی والیبال برای همه‌ی مسابقات نیست.

به گزارش انصاف ورزشی، بازگشت سید محمد موسوی سرعتی زن محبوب و با تجربه به تیم ملی والیبال ایران بسیاری را به این فکر انداخت که حالا او کاپیتان والیبال ایران خواهد بود.

اما بهروز عطایی سرمربی تیم ملی والیبال ایران که صبح امروز در برنامه ورزش و مردم حضور داشت در توضیح بازگشت موسوی گفت که قصد دارد سید والیبال ایران را فقط در مسابقات مهم مانند قهرمانی جهان، انتخابی المپیک و المپیک بازی دهد و در مسابقات فرسایشی از او استفاده نخواهد کرد و به همین دلیل احتمالا میلاد عبادی پور کاپیتان تیم ملی والیبال خواهد ماند.

گفتنی است تیم ملی والیبال ایران پس از حضور در میان 8 تیم برتر لیگ ملت های والیبال 2022 و کسب رتبه هفتم باید در رقابت ها قهرمان جهان شرکت کند؛ رقابت های والیبال قهرمانی مردان جهان ۲۰۲۲ با حضور ۲۴ تیم از چهارم تا بیستم شهریور ۱۴۰۱ به میزبانی دو کشور اسلوونی و لهستان برگزار خواهد شد؛ اردوی آماده‌سازی تیم ملی والیبال ایران از دوشنبه دهم مرداد ۱۴۰۱ شروع می‌شود و بهروز عطایی ۱۶ بازیکن را به این اردو دعوت کرده است.

میلاد عبادی پور کاپیتان تیم ملی والیبال می‌ماند
میلاد عبادی پور کاپیتان تیم ملی والیبال می‌ماند

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا