خرید تور تابستان ایران بوم گردی

امیر مقاره عذرخواهی کرد

امیر مقاره، یکی از خواننده های ماکان بند طی یادداشتی نسبت به اعتراضات فالش خوانی و همچنین عدم همدردی در زمان زلزله نوشت:


ببخشید که یک پیک موتوری رفته روی استیج!

من معذرت میخوام که توی محله ای به دنیا اومدم که برای امرار معاش خودم و ساختن آیندم باید کار میکردم، چون پدرم و مادرم بهم یاد دادن برای چیزی که دوست دارم باید کار کنم و بجنگم تا به هدفم برسم و قدرشو بدونم.

منو ببخشید که برای اینکه بتونم درآمد داشته باشم شغل شریف پیک موتوری رو انتخاب کردم. ببخشید که شغل و گذشته ی من (که بسیارررر بهش افتخار کردمو میکنم) مورد نظر و سلیقه شما نیست!

استاد یراحی عزیز و استاد حسین زمان درجه یک من معذرت میخوام و صمیمانه متاسفم که شما ممنوع الکار هستین که این موضوع عمیقا برای من هم دردناک هست.

ببخشید برای تمام تلاشهایی که کردم و میکنم. ببخشید برای تمام ناامید نشدنام. ببخشید برای تمام ادامه دادنهام.

ببخشید که پدر مادرم بهم درس زندگی جنگیدن و نا امید نشدن دادن. ببخشید که هیچوقت از هیچ کسی جز خدا انتظار حمایت نداشتم.
ببخشید که تخریب ها باعث تلاش بیشتر من می‌شه.

ببخشید، منو برای همه چیز ببخشید. منو ببخشید که برای اولین بار و آخرین بار جواب امثال این دوست عزیز و محترم رو دادم اما از این پس قسم میخورم (به جان عزیزترینهای زندگیم یعنی پدر و مادرم) برای هیچ چیز به هیچ عزیزی جز خودم و خدای خودم پاسخی ندم.

سرآخر فقط این رو می‌گم که جا و شرایطی که آدم به دنیا میاد بهش ارزش و قیمتی نمی‌ده، اینکه با زندگیت، با زمانت، با توانایی و ابزاری که در اختیار داشتی چیکار کردی ارزش تو حساب میشه.

ببخشید اما این متن از طرف #امیر_مقاره پیک موتوری سابق ( با افتخار) و هنرمند الان ( با افتخار) و خاک پا و کوچک تمام مردم ایران هست.»

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

یک پیام

  1. بع نظر من باید بع خودت افتخار کنی برای هدفت برای خواستنت جنگیدی ومهم نیس کع راجبت چی فکر میکنن از کجا شروع کردی یا قبلاکارت چی بوده پیک موتوری یاهرچی باشع مهم اینکع جنگیدی ومنصرف نشدی مهم جایگاه الانتع کع رسیدی وجایگاهی کع داریش وومهم اینکع با چیزهای کوچیک وناچیز از خودت یع ادم قوی وبزرگ ساختی ارررره مهم اینع واین افرررررررین داره تونشون دادی باتحمل طوفان ها قوی شدی این ناامید نشدن هات افتخار داره دست زدن و پا شدن دارع وهیچ وقت بع خاطر زحمت وتلاش هات از کسی معذرت خواهی نکن بجاش سرتو بالا بگیر و بع خودت افتخارکن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا