خرید تور تابستان ایران بوم گردی

حسین مرادمند به استقلال بازگشت

حسین مرادمند به استقلال بازگشت تا تکلیف یکی از سربازهای باشگاه استقلال روشن شود و این بازیکن فصل آینده مجددا در استقلال توپ بزند.

به گزارش انصاف ورزشی، در نیمه‌های فصل گذشته محمدحسین مرادمند و سیاوش یزدانی دو دفاع تاثیرگذار استقلال با جنجالهای فراوان مجبور به ترک اردوی آبی‌ها و حضور در ملوان بندرانزلی برای خدمت سربازی شدند. اتفاقی که شوک بدی برای فرهاد مجیدی در مسیر قهرمانی بود.

مرادمند و یزدانی یک بار هم برای ملوان به میدان نرفتند و حتی پس از قهرمانی استقلال در لیگ برتر به جشن قهرمانی این تیم نیز آمدند؛ اما حالا با وجود آنکه سیاوش یزدانی همچنان شرایط نامعلومی دارد و احتمالا فصل بعد هم سرباز خواهد بود، حسین مرادمند توانست کسری خدمت بگیرد و به نوعی با اتمام دوره سربازی خود به استقلال بازگردد تا خیال آبی‌ها را از خط دفاعی سال آینده این تیم تا حدی راحت کند.

باشگاه استقلال در توضیح بازگشت مرادمند نوشت:

«محندحسین مرادمند که با مساعدت نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران و باشگاه ملوان مجوز تمرین با استقلال را به دست آورده، از امروز تمرینات خود را به صورت اختصاصی و زیر نظر بدنساز تیم آغاز کرد تا با پایان دوران خدمت مقدس سربازی، به صورت رسمی به جمع آبی‌پوشان بازگردد.»

مرادمند پس از بازگشت به استقلال امروز در تمرینات این تیم شرکت کرد و خود را به ساپینتو معرفی کرد و همچنین با انتشار پستی در اینستاگرام بازگشت خود را جشن گرفت. مرادمند در اینستاگرام نوشت:

«بیا که آن گذشته ای را که خیلی زود به گذشته ملحق شد، دوباره بیاد آوریم و این بار آن را در حال، به خود هدیه کنیم و ذره ذره آن را تماما زندگی کنیم»

حسین مرادمند به استقلال بازگشت
حسین مرادمند به استقلال بازگشت

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا